آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4134366
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در کرمان برگزار شد

آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در کرمان برگزار و هنرمندانی که در یک سال گذشته در حوزه هنر انقلاب اسلامی کار کرده بودند تجلیل شدند.

آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور استاندار کرمان، شهردار کرمان، پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از هنرمندان کرمان عصر امروز، ۲۶ فروردین‌ماه در باغ موزه وزیری کرمان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان، در این مراسم با بیان اینکه در یک سال گذشته هنرمندان در حوزه‌های مختلف هنری کار‌های خوبی کردند، گفت: از هنرمندان می‌خواهم در هر عرصه‌ای که فعالیت می‌کنند، امید آفرینی و تقویت همبستگی اجتماعی را مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه اهمیتی که رهبر معظم انقلاب برای رویدادهای هنری قائل هستند و وقتی که معظم‌له برای این امر می‌گذارند برای همه ما حجت است، گفت: اگر در عرصه فرهنگ و هنر کار خوبی تولید شود مردم هم از آن استقبال می‌کنند. در کشور نیز ظرفیت‌های خوبی برای تولید کارهای هنری وجود دارد.

در پایان این مراسم از هنرمندانی که در یک سال گذشته در حوزه هنر انقلاب اسلامی در عرصه تئاتر محلات، موکب هنر و شعر ملی مجتبوی ‌‌‌‌‌‌‌کار کرده بودند تقدیر شد و محمدحسین صادقی‌زاده، تهیه کننده مجموعه انیمیشن لوپتو به‌عنوان چهره هنر انقلاب سال ۱۴۰۱ در کرمان معرفی و تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha