آغاز به‌کار کانون تخصصی تعلیم و تربیت رضوی در البرز
کد خبر: 4136845
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

آغاز به‌کار کانون تخصصی تعلیم و تربیت رضوی در البرز

کانون تخصصی تعلیم و تربیت رضوی در البرز با همکاری آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش البرز آغاز به‌کار کرد.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش البرز

به گزارش ایکنا از البرز، کانون تخصصی تعلیم و تربیت رضوی در البرز با همکاری آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش البرز با رویکرد جهادی، امروز، هفتم اردیبهشت در این استان آغاز به‌کار کرد.

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کانون تخصصی تعلیم و تربیت با هدف کمک‌کردن به کاهش مشکلات آموزش و پرورش به‌ویژه در بخش آموزشی، تربیتی و فرهنگی فعالیت خود را با همکاری آستان قدس رضوی در استان شروع کرده است.

وی افزود: اعتبارات دولتی هر قدر زیاد باشد اما تا نگاه جهادی و خیری در مجموعه‌ای نباشد، اتفاق خاصی نمی‌افتد و آموزش و پرورش دربخش تامین فضاهای آموزشی و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیاز به مشارکت جهادی فرهنگیان و خیرین دارد.

حجرگشت با اشاره به اینکه البرز با حدود ۵۲۰ هزار دانش‌آموز متراکم‌ترین کلاس‌های درس را در کشور دارد، یادآورشد: به دلیل مهاجرت روز به روز بر تراکم کلاسی دانش‌آموزی و حتی آسیب‌های اجتماعی در حوزه آموزش و پرورش استان افزوده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی یکی از مشکلات اساسی آموزش و پرورش البرز است که باید با انجام و تقویت فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی برای کاهش آن در قالب این کانون تخصصی گام برداشت.

حجرگشت تصریح کرد: امیدواریم در سایه تعامل و مشارکت فرهنگیان و به برکت حضرت امام رضا(ع) شاهد اقدامات مفید در مناطق کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر البرز در قالب فعالیت‌های کانون تخصصی تعلیم و تربیت رضوی استان باشیم.

انتهای پیام
captcha