رویکرد جدید مؤسسه فدک نورالزهرا(س)
کد خبر: 4139245
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴

رویکرد جدید مؤسسه فدک نورالزهرا(س)

مؤسسه فدک نورالزهرا(س) در نظر دارد تا با تغییر رویکرد مهد و پیش‌دبستانی قرآنی خود به کارگاه‌های تخصصی مادر و کودک، زمینه مؤانست و همراهی مادران را با فرزندان در عرصه قرآن فراهم کند.

کارگاه‌های مادر و کودکعذرا روشندل، مدیر مؤسسه فدک نورالزهرا(س) در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: این مؤسسه دارای سابقه 16 ساله فعالیت از سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه آموزش عمومی بانوان و آقایان بزرگسال و همچنین مهد و پیش‌دبستانی قرآن دارد.

وی ادامه داد: اما درنظر داریم تا با فراهم کردن زمینه‌های لازم برای خانه بازی کودکان چون استخر توپ، شن‌بازی و ... در کنار آموزش قرآن، حفظ قصارالسور و احادیث کاربردی و مفاهیم قرآن با شعر و قصه به خردسالان 4 تا 6 سال زمینه حضور مادران را در کلاس‌های قرآنی فراهم کنیم.

روشندل درباره علت برگزاری اینچنین کارگاه، اظهار کرد: این کارگاه را با توجه به درخواست مادران درنظر گرفتیم تا با این همراهی زمینه مؤانست تمامی اعضای خانواده با قرآن فراهم شود، چرا که نقش مادر در خانه و ایجاد زمینه‌های انس با قرآن بر هیچ فردی پوشیده نیست.

مدیر مؤسه فدک نورالزهرا(س) اضافه کرد: مادران علاقه‌مند برای حضور در این کارگاه می‌توانند با شماره 88272939 تماس بگیرند. این دور در صورت فراهم شدن مقدمات لازم از نیمه خردادماه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین جلسه هفتگی مؤسسه عصرهای روز شنبه با موضوع بیان نکات تفسیری، مباحث اعتقادی و احکام با تدریس مجید جمشیدی ویژه بانوان و آقایان و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه فدک نورالزهرا(س) در تهران، کوی نصر، خیابان شهیدقدرتی، پلاک 74، طبقه اول قرار دارد.

انتهای پیام
captcha