کارگاه شعر شب‌های پروانه‌ای برگزار شد
کد خبر: 4139551
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
به همت جهاد دانشگاهی و دانشگاه شهید بهشتی

کارگاه شعر شب‌های پروانه‌ای برگزار شد

کارگاه شعر شب‌های پروانه‌ای به همت جهاد دانشگاهی و دانشگاه شهید بهشتی در خانه موزه سیمین و جلال برگزار شد.

به گزارش ایکنا کارگاه شعر شب‌های پروانه‌ای با حضور جمع کثیری از دانشجویان، پزشکان و شعر و علاقه‌مندان به ادبیات در خانه جلال و سیمین برگزار شد.

کارگاه شعر شب‌های پروانه‌ای که پنجمین سال برگزاری خودش را طی می‌کند به صورت ماهانه توسط کانون‌های فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی و به همت دانشجویان زیر نظر  ناصر پروانی برگزار می‌شود. این کارگاه هفدهم اردیبهشت مهمان خانه موزه سیمین و جلال بود و بیشتر افراد شرکت‌کننده از دانشجویان و اعضاء هیأت علمی دانشگاه‌ها بودند.

در این کارگاه که عمدتاً با شعرخوانی دانشجویان ادامه پیدا می‌کند با توجه به روش تدریس مباحث شعری خاص مباحث در حین شعرخوانی به دانشجوها انتقال داده می‌شود و در این روز نیز مانند سایر روزها دانشجویان نقش اصلی را داشتند و شعرخوانی کردند.

محمود خدادوست،  مهدی کدخدازاده و سعید غلام‌زاده از مسئولین فرهنگی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از مهمانان این کارگاه بودند.

این کارگاه به صورت ماهانه به همت جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برقرار و گاهی در فضای خود دانشگاه به صورت آکادمیک و کلاسیک ولی در طول سال شش جلسه آن در فضاهای تاریخی شهر برگزار می‌شود.

شرکت در این کارگاه برای عموم آزاد است اما با توجه به محدودیت فضایی که کارگاه دارد همواره ثبت نام قبل از برگزاری کارگاه لازم و ضروری است.

انتهای پیام
captcha