اختتامیه بخش بانوان جشنواره قرآنی وزارت بهداشت برگزار می‌شود
کد خبر: 4140875
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

اختتامیه بخش بانوان جشنواره قرآنی وزارت بهداشت برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه و تجلیل از بانوان برگزیده بخش آوایی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت شامگاه یکشنبه در خزرآباد ساری برگزار می‌شود.

اختتامیه بخش بانوان جشنواره قرآنی وزارت بهداشت برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، مراسم اختتامیه بخش آوایی در گروه بانوان بیست و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، شامگاه یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور آیت‌الله محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران و امام جمعه ساری و عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت برگزار می‌شود. 

با پایان یافتن بخش بانوان این مسابقات و تجلیل از برگزیدگان از روز چهارشنبه بخش آقایان آغاز خواهد شد و تا 30 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت. این مسابقات در سه گروه دانشجویان، اساتید و کارکنان برگزار می‌شود. 

جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در شش بخش برگزار می‌شود که مرحله نهایی بخش‌های معارفی، ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری پیش از این برگزار شده و نفرات برتر این بخش‌ها طی مراسمی ۱۹ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه علوم پزشکی تهران و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و جمع دیگری از مدیران امور قرآنی و دانشگاهی کشورمان تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha