سخنرانی آیت‌الله سیداحمد خاتمی به‌مناسبت ۱۴ خرداد در بجنورد
کد خبر: 4143103
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

سخنرانی آیت‌الله سیداحمد خاتمی به‌مناسبت ۱۴ خرداد در بجنورد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: آیت‌الله سیداحمدخاتمی، امام جمعه تهران در مراسم محوری بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15خرداد در مرکز استان سخنرانی می‌کند.

حجت‌الاسلام جلیل محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالیحجت‌الاسلام جلیل محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از استان هدف از اجرای برنامه‌های ویژه سالروز ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد را بازخوانی و تبیین ارزش‌های انقلاب برای نسل جوان برشمرد، افزود: با وجود گذشت سال‌ها از ارتحال امام(ره) هنوز خط و راه ایشان پر رهرو است و ما نیز باید تلاش کنیم تا آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب روز به روز بیشتر بیان شود و نسل‌های جدید با آن آشنا شوند.

وی گفت: به همین منظور برنامه‌های متعددی در ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ه) در شهرستان‌های مختلف استان تدارک دیده شده که برگزاری مسابقات فرهنگی، محفل انس با قرآن، سخنرانی و برپایی نمایشگاه از جمله این برنامه‌ها است.

محمدی یادآورشد: آیت‌الله سیداحمدخاتمی، امام جمعه تهران در مراسم محوری بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15خرداد در مرکز استان سخنرانی می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی تصریح کرد: برپایی مسابقات فرهنگی همانند بازخوانی وصیت نامه امام(ره) و بیانات رهبر معظم انقلاب با رویکرد مشارکت کارکنان دستگاه‌های اجرایی و درون دستگاهی در دستور کار است.

محمدی با تأکید بر اهمیت حضور حداکثری مردم در مراسم‌های انقلاب، گفت: یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام و انقلاب حضور پرشور و دشمن‌شکن مردم در مناسبت‌ها است و همواره حضور مردم در صحنه موجب عقب‌نشینی دشمن از مواضع خصمانه‌شان بوده است. باید همه مدیران و کارکنان نهادها اهتمام بیشتر و نگاه دغدغه‌مندانه‌ای نسبت به اجرای مناسبت‌های ملی و انقلابی داشته باشند، که البته این مهم در استان هم وجود دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: با توجه به اینکه امسال پس از چندین سال محدودیت‌های کرونایی، کاروان‌های زیارتی مرقد مطهر امام راحل (ره) راه‌اندازی شده، بنابراین مسئولان امر با اطلاع‌رسانی مناسب نسبت به اعزام زائران و مشتاقان زیارت مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی دقیق تری داشته باشند.

انتهای پیام
captcha