اهداکنندگان خون در یزد خادمیار رضوی می‌شوند
کد خبر: 4145322
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
مدیرکل انتقال خون یزد:

اهداکنندگان خون در یزد خادمیار رضوی می‌شوند

سیدمحمدرضا آقایی گفت: اهداکنندگان مستمر، پیشکسوت، جوان و بانوان اهداکننده خون در استان یزد خادمیار رضوی می‌شوند.

سید محمدرضا آقایی، مدیرکل انتقال خون استان یزدسیدمحمدرضا آقایی، مدیرکل انتقال خون استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد گفت: به‌مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) تفاهم‌نامه‌ای بین کانون‌های تخصصی حرکت‌های جهادی آستان قدس رضوی در یزد و اداره‌کل انتقال خون این استان به امضا رسید که طی آن اهداکنندگان مستمر، پیشکسوت، جوانان و بانوان اهداکننده خون در صورت ارائه خدمات جهادی و امام رضایی، خادمیار رضوی می‌شوند.

مدیرکل انتقال خون استان یزد افزود: همچنین خادمیاران رضوی می‌توانند در ترویج فرهنگ اهدای خون و کمک در اردوهای جهادی خونگیری در سراسر استان در تیم‌های سیار اهدای خون استان فعال باشند. همکاری در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی از دیگر موارد این تفاهم‌نامه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور خادمان حرم رضوی در انتقال خون استان گفت: خدام حضرت امام رضا(ع) در قالب این برنامه ضمن حضور در بین اهداکنندگان خون، با مدیحه‌سرایی در مدح امام هشتم و توزیع تبرکی بین اهداکنندگان و کارکنان از ایثارگری و تلاش آنان برای نجات جان بیماران قدردانی کردند.

آقایی بیان کرد: در این مراسم از زوج اهداکننده خون که در سال گذشته ازدواج کرده‌ و سپس خون اهدا کردند تقدیر و تشکر به عمل آمد. در ادامه نیز خدام در بخش‌های مختلف این اداره کل حضور یافتند و کارکنان این اداره‌کل از راه دور با بوسیدن پرچم متبرک حرم رضوی به آن امام همام تمسک جستند و در پایان مراسم یکی از خدام حرم رضوی به نیابت از همه خدام با اهدای خون به صف بخشندگان حیات پیوست.

انتهای پیام
captcha