برنامه‌ریزی آموزش‌وپرورش قم برای ارتقای درس آمادگی دفاعی
کد خبر: 4150298
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم مطرح کرد:

برنامه‌ریزی آموزش‌وپرورش قم برای ارتقای درس آمادگی دفاعی

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم گفت: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، کیفیت درس آمادگی دفاعی و تعریف فعالیت‌های درسی خارج از کلاس در سال تحصیلی 1402-1403 بهتر و مطلوب‌تر خواهد شد.

به گزارش ایکنا از قم، علیرضا رحیمی در جلسه هم‌اندیشی و تجلیل از دبیران جهادی آمادگی دفاعی مدارس استان قم که امروز 4 تیرماه انجام شد، با اشاره به نگاه والای مقام معظم رهبری به آموزش‌وپرورش در نظام مدیریتی کشور، اظهار کرد: آموزش‌وپرورش در پیشرفت همه‌جانبه کشور نقش مهمی دارد که در بین سپاه در نهادینه کردن این نگاه والای رهبر معظم انقلاب در خصوص همکاری و همراهی با آموزش‌وپرورش، عملکرد درخشانی داشته است.

وی با اشاره به آثار سوء شیوع بیماری کرونا در نظام آموزشی کشور، ادامه داد: با همه رویکردهایی که دولت‌ها داشته‌اند، نسل دانش‌آموزی قبل و بعدازاین بیماری تفاوت‌های زیادی کرده‌اند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم با تأکید بر اهتمام لازم در استفاده از اساتید مجرب و متخصص در تدریس این درس یادآور شد: گروه آموزشی آمادگی دفاعی در سال تحصیلی سال 1402-1403 استان قم فعال تر خواهد شد تا خروجی و تأثیرگذاری این درس بهتر از گذشته شود.

رحیمی بیان کرد: مدرسان آموزش دفاعی، دو مبحث ارجاع به کتب و منابع معتبر و استفاده از کارشناسان و متخصصان را در ارائه این درس مهم موردتوجه قرار بدهند.

انتهای پیام
captcha