تفکر شهید مطهری در جامعه نشر و نمو داده شود
کد خبر: 4151225
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
ضرغامی:

تفکر شهید مطهری در جامعه نشر و نمو داده شود

وزیر ‏‏میراث فرهنگی با بیان اینکه بسیاری از چالش‌ها و بن‌بست‌های امروز به دلیل فقدان وجود تفکراتی مانند تفکر شهید مطهری است، گفت: باید تفکر شهید مطهری در جامعه نشر و نمو داده شود.

سیدعزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سیدعزت‌الله ضرغامی وزیر ‏‏میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شامگاه گذشته 7 تیر در ادامه سفر خود به شهرستان فریمان، در بازدید از خانه موزه شهید مطهری بر ضرورت تبدیل آن به مکانی برای نشر عقاید و تفکر نقادانه استاد تأکید کرد.

وی ادامه داد: بسیاری از چالش‌ها و بن‌بست‌های امروز به دلیل فقدان وجود تفکراتی مانند تفکر شهید مطهری است. برخی گرفتاری‌های کنونی ما این است که امثال شهید مطهری نداریم و باید تفکر شهید مطهری نشر و نمو داده شود.

وزیر ‏‏میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهید مطهری را شهید راه نقد دانست و گفت: اکنون نقد عالمانه وجود ندارد و به محض این که فردی صحبتی می‌کند او را وابسته به این طرف یا آن طرف می‌دانند. استاد شهید مطهری به رشد جامعه حتی با اشتباه معتقد بود. وقتی جامعه دستوری شد دیگر رشد نمی‌کند، اکنون عده‌ای به دنبال ایمان دستوری‌اند و اگر استاد مطهری بود اجازه نمی‌داد که این‌گونه باشد.

وی افزود: خانه موزه شهید مطهری مکانی پر برکت است که می‌توان از این‌ خانه‌ موزه بسیاری از دغدغه‌ها و حرف‌ها را بیان کرد.تفکر شهید مطهری در جامعه نشر و نمو داده شود

تفکر شهید مطهری در جامعه نشر و نمو داده شود

انتهای پیام
captcha