جزئیات برپایی جشنواره «امامت و مهدویت» در دانشگاه آزاد شهرکرد
کد خبر: 4152018
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰

جزئیات برپایی جشنواره «امامت و مهدویت» در دانشگاه آزاد شهرکرد

سومین دوره جشنواره «امامت و مهدویت» با محوریت سبک زندگی علوی در دانشگاه آزاد شهرکرد برگزار می‌شود.

امامت و مهدویت

مریم نقدی، دبیر تخصصی جشنواره «امامت و مهدویت» دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به اینکه سومین دوره این رویداد فرهنگی با محوریت سبک زندگی علوی در بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره با موضوعات علمی و فرهنگی در دو دوره در سراسر کشور برگزار شده و مقدمات دوره سوم این جشنواره در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در حال انجام است که پیش‌رویداد جشنواره با عنوان تجلی امامت و مهدویت در غدیر، امروز، ۱۲ تیرماه با حضور یک سخنران استانی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد  انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره ملی در هر یک از استان‌ها با یک موضوع مشخص در حال برگزاری است که ساز و کار اجرایی آن در استان نیز آغاز شده است و با محوریت «سبک زندگی علوی» میزبان دانشگاهیان خواهد بود. 

نقدی تصریح کرد: این جشنواره مهدوی شامل بخش‌های مختلفی همچون رویدادهای فرهنگی، فراخوان مقالات علمی و پژوهشی و نیز تولید محتوای فضای مجازی با موضوع مهدویت و سبک زندگی علوی است که از هم‌اکنون تا بهمن‌ماه به‌تدریج اجرایی خواهد شد. 

عضو هیئت علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد شهرکرد بیان کرد: اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان می‌توانند با پیگیری اخبار این جشنواره، در بخش‌های مختلف این رویداد فرهنگی شرکت کنند. تجربه برپایی این جشنواره در دو سال قبل حاکی از استقبال مطلوب دانشگاهیان استان به‌ویژه در حوزه تولید فضای مجازی بوده است.

نقدی گفت: با ابلاغ دبیرخانه مهدویت که مرکز آن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان است، دبیرخانه استانی جشنواره متشکل از رئیس دانشگاه، معاون فرهنگی دانشجویی، معاون پژوهشی، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، بسیج دانشجویی، مسئول امور زنان و خانواده و کانون مهدویت با هدف اجرایی کردن برنامه‌های حوزه مهدویت از دو سال قبل در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ایجاد شده است.

انتهای پیام
captcha