مسابقات قرآن کارکنان جهاد کشاورزی منطقه ۲ کشور برگزار شد
کد خبر: 4152302
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
در چهارمحال‌وبختیاری

مسابقات قرآن کارکنان جهاد کشاورزی منطقه ۲ کشور برگزار شد

سی‌اُمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان جهاد کشاورزی منطقه ۲ کشور با حضور ۵۰ متسابق بانو و آقا از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر خوزستان و هرمزگان به میزبانی چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد.

مسابقات جهاد کشاورزی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله زمانی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی چهارمحال ‌و بختیاری با اعلام خبر برگزاری سی‌اُمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان، فرزندان و خانواده جهاد کشاورزی، اظهار کرد: امروز ۱۲ تیرماه، مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان جهاد کشاورزی منطقه ۲ کشور در جوار آستان مقدس امامزاده سیدبهاءالدین محمد در روستای تاریخی و نمونه ایثارگری شیخ‌شبان برگزار شد.

وی افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور قریب به ۳۰۰ نفر از مجموعه جهاد کشاورزی استان در اردیبهشت‌ماه برگزار شده بود و امروز، جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری میزبان این مسابقات در سطح منطقه ۲ کشوری شامل استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر خوزستان و هرمزگان بود؛ راه‌یافتگان این دوره از مسابقات به مرحله‌ کشوری که هفته آینده در آذربایجان شرقی و شهر تبریز برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

زمانی بیان کرد: مسابقات قرآن کارکنان جهاد کشاورزی منطقه ۲ کشور در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ پنج جزء و ۱۰جزء و رشته مفاهیم و تفسیر قرآن کریم با شرکت حدود 30 متسابق آقا و 20 بانو برگزار شد. 

وی گفت: مسابقات قرآن کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برنامه‌ریزی شده است که برگزیدگان مرحله منطقه‌ای به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha