افزایش رضایتمندی مردم، راه مقابله با دشمن است
کد خبر: 4153532
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

افزایش رضایتمندی مردم، راه مقابله با دشمن است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه دشمن امروز نمی‌تواند با اقتدار نظامی و دیپلماسی ایران مقابله کند لذا به‌دنبال ترویج ناامیدی در جامعه است، گفت: باید از این امر جلوگیری کرد که یکی از شیوه‌های آن افزایش رضایتمندی مردم است که امیدواریم با همکاری مجامع و کارگروه‌های بسیج حل شود.

سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امروز، ۱۷ تیرماه در نشست تخصصی مدیران مجامع بسیجیان استان کرمان بر ارتباط مجامع بسیج با استاندار کرمان تأکید کرد و گفت: ۷ کارگروه استانی و ۶ کارگروه شهرستانی فعال است که ظرفیت خوبی است و اگر کارگروه مدیریت و حکمرانی شهرستانی نیز تشکیل شود می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات مؤثر باشد.
 
وی افزود: دشمن امروز می‌داند که نمی‌تواند با اقتدار نظامی و دیپلماسی ایران مقابله کند به همین دلیل به‌دنبال ترویج ناامیدی در جامعه است لذا باید از این امر جلوگیری کرد که یکی از شیوه‌های آن افزایش رضایتمندی مردم است که امیدواریم با همکاری مجامع و کارگروه‌ها حل شود.
 
سرداری نظری اظهار کرد: مقام معظم رهبری برای رفع مشکلات بر برنامه‌ریزی و کار جهادی تأکید بسیای دارند که در این راستا با داشتن بانک اطلاعاتی قوی و برنامه‌های خلاقانه و ابتکاری می‌توانیم کارهای خوبی انجام داده و به سرمنزل مقصود که همان تمدن نوین اسلامی است، برسیم.
 
حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این جلسه دو موضوع تخصص و تعهد را مورد توجه قرار داد و گفت: فن و فهم، دو رکن تخصص است و متخصص کسی است که مهارت و فن مناسب و تخصص لازم را دارد. تعهد نیز دو رکن دارد که تقوا و انگیزه از ارکان آن است که اگر کنار هم قرار بگیرند پیشرفت محقق می‌شود.
 
وی با بیان اینکه بسیج در پیشرفت و آبادانی کشور پیشتاز است و موفق شده چهره‌های متخصص و متعهد را در کنار هم جمع کند، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا هم عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم و هم در رقابت به گونه‌ای حرکت کنیم که عقب‌ماندگی جدیدی ایجاد نشود.
 
محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان نیز با تأکید بر توجه به موضوعاتی همچون سلامت و جوانی جمعیت، گفت: در زمینه فقر نگاه‌های متفاوتی وجود دارد و برای رفع آن باید پیشنهادات ارائه و به‌صورت پایلوت در یک منطقه اجرا شود.
 
استاندار کرمان تصریح کرد: در استان همچنین توزیع نامناسبی در سرانه‌ها، اشتغال و... وجود دارد که ناترازی‌ها را به دنبال دارد. البته بخشی از آن گریز ناپذیر است و بخشی از آن را نیز باید کمک کنیم تا حل شود.
انتهای پیام
captcha