طرح «سبک زندگی نوجوان قرآنی» در اشکذر آغاز شد
کد خبر: 4153961
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴

طرح «سبک زندگی نوجوان قرآنی» در اشکذر آغاز شد

طرح حفظ و مفاهیم قرآن کریم به نیت یک‌هزار شهید دانش‌آموز استان یزد و با شعار «سبک زندگی نوجوان قرآنی» در اشکذر آغاز و نوجوانان در طول چهل شبانه‌روز حافظ قرآن می‌شوند.

بازدید فرماندار اشکذر از طرح «سبک زندگی نوجوان قرآنی»به گزارش ایکنا از یزد، طرح حفظ و مفاهیم قرآن کریم به نیت یک‌هزار شهید دانش آموز استان یزد و با شعار «سبک زندگی نوجوان قرآنی» در اشکذر آغاز و نوجوانان در طول چهل شبانه‌روز نسبت به حفظ کلام الله مجید اقدام می‌کنند.

روح‌الله ردائی، فرماندار اشکذر در حاشیه بازدید از این ویژه برنامه که با حضور تعدادی از نوجوانان در هنرستان نمونه دولتی خادمی شهر مجومرد در حال برگزاری است، با اشاره به نقشه راه سلامت نوجوان نمونه و معیارهای این نقشه راه در کلام امامین انقلاب اسلامی تأکید کرد: در این نقشه راه، انس و حفظ قرآن معیار اصلی است که نوجوانان باید سبک زندگی خود را از قرآن و معارف اهل بیت(ع) دریافت کنند.

وی با اشاره به حدیث نبوی «نَوّرُوا بُیُوتَکُمْ بِتِلَاوَةِ الْقُرْآنِ، با تلاوت قرآن، خانه‏‌هایتان را روشن کنید» اظهار کرد: این سخن پیامبر گرامی اسلامی(ص) به‌عنوان بهترین الگوی بشریت، بر این واقعیت تصریح می‌کند که آیات این کتاب انسان‌ساز، هدایت‌بخش است و راه برای رسیدن به مقصد تعالی و کمال را برای  انسان روشن می‌کند.

یادآور می‌شود نوجوانان در قالب این طرح و در مرحله اول، در طول چهل شبانه‌روز جزء اول و دوم قرآن کریم را حفظ و با مفاهیم آن آشنا می‌شوند.

انتهای پیام
captcha