برگزاری پیش‌افتتاحیه باشگاه قرآنیان «کربلایی کاظم» در اراک
کد خبر: 4155193
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

برگزاری پیش‌افتتاحیه باشگاه قرآنیان «کربلایی کاظم» در اراک

جلسه هم‌اندیشی فرهنگیان حافظ قرآن و پیش افتتاحیه باشگاه قرآنیان «کربلایی کاظم» با حضور جمعی از مربیان حفظ قرآن باشگاه ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان فردا، 25 تیر در آموزش و پرورش استان مرکزی برگزار می‌شود.

پیش‌افتتاحیه باشگاه قرآنی «کربلایی کاظم»

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، جلسه هم‌اندیشی فرهنگیان حافظ قرآن کریم و پیش افتتاحیه باشگاه قرآنیان کربلایی کاظم باحضور جمعی از مربیان حفظ قرآن باشگاه کربلایی کاظم با هدف حمایت، پشتیبانی، هم‌افزایی و رشد حافظان و قاریان دانش‌آموز و فرهنگی فردا، 25 تیر در آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، پشتیبانی فرهنگیان حافظ قرآن از سوی مربیان مجرب، برگزاری رقابت‌ها و مسابقات مستمر، اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی، برگزاری اردوهای زیارتی، سیاحتی و آموزشی و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و فرهنگیان و اعطای امتیازات متنوع دانش‌آموزی در سطح استان و... از جمله برنامه‌های این طرح است.

شناسایی استعدادهای قرآنی، رقابت مستمر، تجلیل و تقدیر از منتخبان، توانمندسازی و حمایت از حافظان در طول تحصیل، هم‌افزایی و ارتقای مهارت‌های قرآنی دانش‌آموزان و فرهنگیان، هویت‌بخشی اجتماعی به جمعیت قرآنیان آموزش و پرورش استان از جمله اهدافی است که برای طرح در نظر گرفته شده است.

این طرح از اواخر فروردین سال جاری رونمایی شد و فرهنگیان و دانش‌آموزان حافظ قرآن می‌توانستند از طریق لینک‌های مجزا در این باشگاه ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha