محفل شیرخوارگان حسینی برای یاری امام زمان(عج) برپا است
کد خبر: 4156704
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
سخنران حرم مطهر رضوی:

محفل شیرخوارگان حسینی برای یاری امام زمان(عج) برپا است

حجت‌الاسلام حسین حلوائیان گفت: مجلس شیرخوارگان حسینی صرفاً مراسم روضه نیست، بلکه مجلس لشکرکشی برای امام زمان(عج) است.

شیرخوارگان حسینی حرم مطهر رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسین حلوائیان، سخنران حرم مطهر رضوی، صبح امروز، 30 تیرماه، در مراسم شیرخوارگان حسینی که با حضور مادران ولایی، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، در رواق امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: حضور میلیونی مادران در مراسم شیرخوارگان حسینی در سراسر جهان گویای این است که یا صاحب الزمان(عج)  امروز فرزندانمان را برای قیام شما نذر می‌کنیم.

وی افزود: نه فقط فرزند 6 ماهه امام حسین(ع)، بلکه حضرت علی اکبر(ع) نیز الگوی جوانان ما در پیروی از ساحت مقدس ولایت است. ایشان درس بزرگی به ما داد و آن نیز تشنگی آب حیات بود. به نام حسین بن علی(ع)، حضرت علی اکبر(ع) تشنه راه ولایت بود.

حلوائیان با بیان اینکه امروز آمده‌ایم برای مولایمان قدم برداریم، تصریح کرد: مجلس امروز ما صرفاً مراسم روضه نیست، هر چند مجلس روضه قیمتی و ارزشمند است اما مجلس امروز ما لشکرکشی برای امام مهدی(عج) است.

این مدرس حوزه‌ علمیه خراسان ادامه داد: این لشکرکشی برای امام زمان(عج) از عطش فطری ما برخاسته است. امروز آمده‌ایم جانان نظام هستی یعنی وجود مقدس حضرت حجت(عج) را از خدا مطالبه کنیم و این اطفال را در پیشگاه حضرت حق واسطه قرار دهیم و براساس فرمایش امام صادق(ع) که فرمودند: هر وقت حاجتی داشتید، خدا را به دم مظلوم قسم دهید. عرضه داشتند خون مظلوم خون چه کسی است و حضرت فرمودند که حضرت علی اصغر(ع) و ما آمده‌ایم تا طفل 6 ماهه اباعبدالله الحسین(ع) را واسطه قرار دهیم.

حلوائیان اظهار کرد: مردم ایران 44 سال است که انقلاب کرده‌اند و پای همه سختی‌ها نیز ایستاده‌اند شهیدان بسیاری تقدیم انقلاب کرده‌اند تا پرچم را به دست صاحب اصلی برسانند انقلاب اسلامی مقدمه‌ساز شده و بخشی از انقلاب مهدوی است. لذا باید به آن ایران قوی دست پیدا کنیم و با عزت و قدرت در رکاب ولی خدا اجازه ندهیم کربلایی دیگر تکرار شود.

سخنران حرم مطهر رضوی با بیان اینکه خداوند خون شهدا را ضایع نمی‌کند، تصریح کرد: آنان که جان خود را در دفاع از حرم دادند، خونشان زمینه‌ساز ظهور است و امروز ما آمده‌ایم جان فدای ولایت کنیم، امروز مادران آمده‌اند تا فرزندان خود را تقدیم سیدالشهداء(ع) کنند.

وی ابراز کرد: امروز روز جهانی عطش بشریت به مقام امامت و ولایت است. این عطش از آتش آمده همان حرارتی که از شهادت امام حسین(ع) در دل همه ما قرار گرفته است. امروز جان‌های تشنه بشریت نیازمند آب حیات امامت و ولایت است.

حلوائیان گفت: شهید سلیمانی خود را نذر وجود ملت ایران کرد و مادران امروز آمده‌اند تا فرزندان خود را نذر خدمت به انقلاب اسلامی و سربازی ولایت کنند، تا در مکتب شهید سلیمانی به سوی ظهور امام زمان(عج) گام بردارند.

انتهای پیام
captcha