رسانه‌ها برای امیدآفرینی تلاش کنند
کد خبر: 4160527
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

رسانه‌ها برای امیدآفرینی تلاش کنند

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه خبرنگاری از جنس مردم است و این قشر می‌توانند مشکلات مردم را در مقابل مسئولان قرار دهند و برای آن راه حل داشته باشند، گفت: رسانه‌ها برای امیدآفرینی تلاش کنند.

سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که امروز 15 مردادماه در مجتمع فجر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه خبرنگاری با تلاش‌های شما خبرنگاران ارتقا می‌یابد و جامعه به این جایگاه نیاز دارد.

وی گفت: نیازهای جامعه متنوع شده و تنوع نیازهای جامعه به وسیله کسانی که آنها را تشخیص می‌دهند از لحاظ معنوی و مادی مرتفع می‌شوند. تلاش در جهت رفع این نیازها در عرصه اقتصادی، فرهنگی و ایجاد امنیت در حال انجام است.

شاهوارپور گفت: امنیت با تلاش شبانه‌روزی و مجاهدانه تامین شده است. دشمنان ما جرأت حمله به ما را ندارند چون می‌دانند که ما قوی شده‌ایم. ما در دورست‌ها و دریاها می‌توانیم از خود دفاع کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: خبرنگاری از جنس مردم است و این قشر می‌توانند مشکلات مردم را در مقابل مسئولان قرار دهند و برای آن راه حل داشته باشند. خبرنگاری نباید جزیره‌ای باشد بلکه در حوزه نقد سالم و سازنده هم باید هماهنگ باشیم. 295 شبکه ماهواره‌ای و اینترنتی بر علیه نظام و مردم تلاش کار می‌کنند و شما می‌بینید که دشمن وقتی موضوع کم اهمیتی که به نفع آنهاست آنقدر بزرگ می‌کند و در مقابل موضوعاتی که بسیار بزرگ است را کم‌اهمیت جلوه می‌دهد.

وی گفت: در حوزه امید افرینی باید تلاش کنیم و دانشجو و دانش‌آموز ما با درس خواندن و نشاط و تلاش در این عرصه حاضر باشد.

انتهای پیام
captcha