توزیع غذای نذری هیئت در میان نیازمندان کرمانشاه
کد خبر: 4162358
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
حماسه هیئت/ ۲

توزیع غذای نذری هیئت در میان نیازمندان کرمانشاه

هیئت‌الزهرا(س) مسجد نورالمهدی کرمانشاه امسال محرم، غذاهای نذری خود را سمت نیازمندان تحت پوشش خود برد و آنان را اطعام کرد.

به گزارش ایکنا، چهارمین رویداد حماسه هیئت‌ به مناسبت فرارسیدن ماه محرم‌الحرام با محوریت همدلی، انسجام اجتماعی و نشر خوبی‌ها برگزار می‌شود. در این رویداد اتفاقات خوب و رویدادهای اجتماعی فرهنگی هیئت‌ها شناسایی و در گام دوم این اتفاقات داوری و ارزیابی می‌شود و برگزیده‌ها در سطح ملی حمایت می‌شوند.

در ادامه با یکی از طرح‌های ارسالی به پویش حماسه هیئت آشنا شوید.

از دوران پس از واقعه کربلا، نذری دادن در خود مدینه مرسوم بود. به این ترتیب که برخی به عزاداری می‌پرداختند و عده‌ای از مردم نیز با غذای نذری از آنان پذیرایی می‌کردند. همچنین جریان مقابل اهل‌بیت(ع) به واسطه شادمانی از آنچه بر فرزندان رسول‌الله(ص) در کربلا گذشته بود در روزهای عاشورا روزه می‌گرفتند و دوستداران اهل‌بیت(ع) برای مقابله با این اندیشه در روزهای عاشورا اصرار بر تهیه غذا و توزیع آن در میان مردم داشتند.

هیئت‌الزهرا(س) مسجد نورالمهدی کرمانشاه امسال محرم، غذاهای نذری خود را سمت نیازمندان تحت پوشش خود برد و آنان را اطعام کرد. این اتفاق میان عزاداران هم با استقبال مواجه شد و کمک‌های مالی خود را به هیئت می‌دادند تا در این کار خداپسندانه شریک باشند.

 هیئت‌الزهرا(س) مسجد نورالمهدی در طول سال و مناسبت‌های مختلف مانند شب عید نوروز، شب یلدا، ماه رمضان و ... نیز کمک‌رسان این خانواده‌های نیازمند است و به آنان کمک می‌کند.

انتهای پیام
captcha