امیدآفرینی از ارکان مهم در رسانه است
کد خبر: 4162926
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

امیدآفرینی از ارکان مهم در رسانه است

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه رسانه‌ها با قلم خود در عرصه جهاد تبیین نقش آفرینی می‌کنند، گفت: امیدآفرینی از ارکان مهم در رسانه است و رسانه می‌تواند با انتشار اخبار و دستاوردهای انقلاب و نظام در افزایش امیدآفرینی به مسئولان و جامعه کمک کنند.

دیدار فرماندار رشت با خبرنگاران ایکنا و ایسنا

به گزارش ایکنا از گیلان، کیا عاشوری، سرپرست فرمانداری رشت امروز، 25 مردادماه در بازدید از تحریریه خبرگزاری ایکنا و ایسنا ضمن تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران، اظهار کرد: ایکنا و ایسنا از خبرگزاری‌های تخصصی و مورد اعتماد بوده که همواره با شفاف‌سازی، انتشار و انعکاس اخبار دقیق و درست منبع معتبری برای مردم و مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها با قلم خود در عرصه جهاد تبیین نقش آفرینی می‌کنند، افزود: امیدآفرینی از ارکان مهم در رسانه است و رسانه می‌تواند با انتشار اخبار و دستاوردهای انقلاب و نظام در افزایش امیدآفرینی به مسئولان و جامعه کمک کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت گفت: با مطالعه تاریخ قبل و بعد از انقلاب می‌توان به تفاوت خدمات‌رسانی‌ها پی برد، قبل از انقلاب روستاهای ما فاقد آب، برق، تلفن و جاده بودند اما اکنون در اکثر نقاط روستایی و حتی صعب العبور به اینترنت پرسرعت دسترسی داریم لذا باید این دستاوردها در رسانه‌ها برجسته شود.

عاشوری با بیان اینکه رسانه از ابزار جنگ نوین است، تصریح کرد: جوانان ما امروز هدف استکبار قرار گرفتند، می‌طلبد بیش از پیش فضا را برای حضور جوانان فراهم و به آنان اعتماد کنیم در طول دوران دفاع مقدس با ایثار و شهادت همین جوانان فاتح عملیات‌های مختلف بودیم، تمام تمرکز دشمن بر این است که ذهن و ضمیر جوانان ما را تسخیر کند و در این راستا اقدام به طراحی بازی‌های رایانه‌ای مغایر با ارزش‌های اسلامی کرده است زیرا تنها راه ضعیف کردن نظام اسلامی را انحراف افکار جوانان می‌داند.

وی با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت بیان کرد: غرب با ترویج نگهداری حیوانات خانگی به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی و انزوای اجتماعی است؛ سالمندی از مهمترین خطراتی است که جامعه به‌ویژه استان گیلان را تهدید می‌کند، لذا در سبک زندگی نیاز به مراقبت و درمان داریم و باید جوانان را به ازدواج و فرزندآوری ترغیب کنیم.

سرپرست فرمانداری رشت در خصوص شایعاتی مبنی بر گرانی سوخت و تعطیلی جایگاه‌های سوخت در سطح شهرستان، گفت: از روز گذشته در جایگاه‌های سوخت شهرستان شاهد افزایش حجم خودروها و تقاضای سوخت هستیم به این دلیل که احتمال گرانی سوخت وجود دارد. در حالی‌که دولت بنا ندارد به هیچ عنوان قیمت سوخت را افزایش دهد اما تأکید بر مدیریت مصرف دارد.

انتهای پیام
captcha