راه‌اندازی سامانه مشارکت مردمی در فعالیت‌های قرآنی اربعین
کد خبر: 4163525
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

راه‌اندازی سامانه مشارکت مردمی در فعالیت‌های قرآنی اربعین

رئیس قرارگاه مردمی قرآنی اربعین از راه‌اندازی سامانه ۳۰۰۰۱۴۴۲ ویژه مشارکت مردمی در فعالیت‌های قرآنی مسیر اربعین خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس قرارگاه مردمی قرآنی اربعین، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به راه‌اندازی سامانه ۳۰۰۰۱۴۴۲ در قرارگاه مردمی قرآنی اربعین اظهار کرد: با توجه به اعزام رسمی قاریان و حافظان برجسته قرآن کریم توسط ستاد اربعین حسینی به مسیر پیاده‌روی اربعین، تلاش شد تا سامانه‌ای برای ارتباط قاریان و حافظانی که به صورت خودجوش در این پیاده‌روی حضور دارند برقرار شود. به همین منظور می‌توانند با ارسال عدد ۴ به سامانه ۳۰۰۰۱۴۴۲، ارتباطشان را با موکب‌ها برقرار کنند تا بتوانند در موکب‌ها حضور پیدا کرده و برنامه‌های قرآنی قرائت، حفظ و مشاوره‌های قرآنی و برنامه‌های دیگر را ارائه کنند.

رئیس قرارگاه مردمی قرآنی اربعین افزود: همچنین موکب‌هایی که می‌خواهند خدمات قرآنی داشته باشند هم می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۱۴۴۲ اعلام آمادگی کنند تا محتوای مناسب و هماهنگی‌های لازم را برای آن‌ها انجام دهیم و در گروهی که به منظور هماهنگی برنامه‌های قرآنی در پیام‌رسان ایتا راه‌اندازی شده عضو شوند.

حسینی ادامه داد: همچنین افرادی که نمی‌توانند در پیاده روی اربعین شرکت کنند، اما می‌خواهند این جریان قرآنی را تقویت کنند هم می‌توانند با ارسال عدد ۳ به سامانه ۳۰۰۰۱۴۴۲ در تأمین هزینه‌های این موکب‌ها مشارکت کنند و در ثواب آن سهیم شوند.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این است که این مراسم به صورت مردمی و با رعایت میزبانی موکب‌های عراقی انجام شود گفت: برخی از موکب‌ها تولیدات خوبی را در قالب پوستر، تیزر، کلیپ، موشن‌گرافی و متن‌های زیبا داشته‌اند و امیدواریم بتوانیم زمینه انتشار و بازنشر این محتوا‌ها را انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha