برنامه‌های هفته دولت مبتنی بر امیدآفرینی باشد
کد خبر: 4164710
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

برنامه‌های هفته دولت مبتنی بر امیدآفرینی باشد

معاون ارشاد لرستان با بیان اینکه انتقادات می‌تواند کمک بزرگی برای حل مشکلات کشور باشد، گفت: برنامه‌های هفته دولت باید مبتنی بر امیدآفرینی، جهاد تبیین، اصلاح تصویرسازی غلط و نادرست علیه دولت، جذب و تقویت سرنایه اجتماعی باشد.

اعظم روانشاد، معاون فرهنگی ارشاد لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اعظم روانشاد، معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان چهارشنبه، یکم شهریورماه در نشست با خبرگزاری‌های استان لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: تبیین عملکرد دولت در واقع تبیین عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمتگزاران مردم در دولت است.
 
وی افزود: برنامه‌های هفته دولت باید مبتنی بر امیدآفرینی، جهاد تبیین، اصلاح تصویرسازی غلط و نادرست علیه دولت، جذب و تقویت سرنایه اجتماعی و ...باشد تا نسل جوان با این خدمات آشنا شوند.
 
روانشاد ادامه داد: با توجه به اینکه امروز در دوران جنگ روایت‌ها قرار داریم، اصحاب رسانه و به ویژه خبرگزاری‌ها نقش مؤثرتری در روایت دقیق، صریح، سریع و امیدآفرین از رویدادهای محتلف دارند، بدون وجود رسانه‌های حرفه‌ای، منصف، متعهد و امیدآفرین امکان هماوردی با دشمنان در عرصه حذف روایت‌ها وجود ندارد.
 
وی با بیان اینکه این‌ها به این معنی نیست که رسانه‌ها نباید دولت را نقد کنند چرا که انتقادات می‌تواند کمک بزرگی برای حل مشکلات کشور باشد، ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی خبرگزاری‌های استان در انتشار اخبار و رویدادها، اضافه کرد: این هفته رسالت اصحاب خبرگزاری‌ها، رسالت سنگین‌تری جهت انعکاس اخبار و فعالیت‌های دولت دارند و لازم است دستاوردهای دولت در قالب پویش‌های تبلیغاتی و برنامه‌های رسانه‌ای در دستور کار خبرگزاری‌ها قرار بگیرد.
 
در ادامه این نشست مدیران خبرگزاری‌های استان ضمن تشریح اقدامات رسانه‌ای خود در هفته دولت، به بیان مشکلات موجود در حوزه خبرگزاری‌ها پرداختند.
انتهای پیام
captcha