وزیر میراث فرهنگی وارد کردستان شد
کد خبر: 4164974
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

وزیر میراث فرهنگی وارد کردستان شد

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به منظور بازدید از چند پروژه شاخص گردشگری و بررسی وضعیت مرز باشماق مریوان دقایقی وارد سنندج شد و مورد استقبال استاندار و مسئولان استان قرار گرفت.

سیدعزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

به‌ گزارش ایکنا از کردستان، سیدعزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، امروز، چهارم شهریور در سومین روز از هفته دولت به‌منظور بازدید از چند پروژه شاخص گردشگری و بررسی وضعیت مرز باشماق مریوان وارد فرودگاه سنندج شد و مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفت.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نخستین گام از سفر خود به کردستان، از پروژه هتل شادی ٢ سنندج و مجتمع گردشگری الماس غرب این شهرستان بازدید می‌کند.

سیدعزت‌الله ضرغامی، در ادامه سفر یک‌روزه خود به این استان، عازم شهرستان مریوان شده و ضمن حضور در مرز بین‌المللی باشماق در جریان روند ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی قرار می‌گیرد.

حضور در منطقه جهانی هورامان و بازدید از اقامتگاه‌های بوم‌گردی و کارگاه‌های صنایع‌دستی از دیگر برنامه‌های وزیر میراث‌فرهنگی به استان کردستان است.

یادآور می‌شود؛ مجتمع گردشگری الماس غرب در فضایی به مساحت 8 هزار و 800  مترمربع و با سرمایه‌گذاری 70 میلیارد تومان، متشکل از 50 میلیارد تومان آورده شخصی و 20 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حال ساخت است. این مجموعه گردشگری در 3 طبقه با 32 تخت و با کاربری اقامتی، پذیرایی و تفریحی دایر می‌شود. با بهره‌برداری از مجتمع گردشگری الماس غرب برای 50 نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام
captcha