زائران اربعین مرز باشماق را برای تردد انتخاب کنند
کد خبر: 4164996
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
ضرغامی:

زائران اربعین مرز باشماق را برای تردد انتخاب کنند

وزیر میراث فرهنگی با اشاره به تردد زائران اربعین برای دومین سال متوالی از مرز باشماق گفت: به زوار توصیه می‌کنم مسیر باشماق را انتخاب کنند و از ظرفیت‌ها و آب و هوای خوب مریوان استفاده کنند.

وزیر میراث فرهنگی در فرودگاه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان امروز، چهارم شهریور در سومین روز از هفته دولت در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران گفت: حوزه مأموریت میراث فرهنگی در استان کرستان بسیار غنی است و من برای پیگیری مأموریت‌ها و به دعوت نمایندگان و با هماهنگی و تعامل استاندار کردستان برای بازدید از شهرها و پروژه‌های مختلف به این استان سفر کرده‌ام.

وی با اشاره به اینکه کردستان با قدمت بالای خود مهد فرهنگ و هنر ایران است و در واقع کردستان مساوی با خود ایران است، افزود: نمادهای ارزشمند فرهنگی و تمدنی در کردستان بسیار هستند و این استان مظهر وحدت شیعه و سنی است.

وزیر میراث فرهنگی بیان کرد: علی‌رغم اینکه در سال‌های اول انقلاب دشمنان چشم طمع به این استان داشتند با هوشیاری مردم افتخاری دیگر کسب کردند و نقشه‌های آنها را نقش بر آب کردند.

وی با اشاره به تردد زائران اربعین برای دومین سال متوالی از مرز باشماق، یادآور شد: من به زوار اربعین توصیه می‌کنم مسیر باشماق را انتخاب کنند و از پتانسیل، ظرفیت‌ها و آب و هوای خوب مریوان استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha