آموزش‌های كاربردی روخوانی قرآن‌ در «بینات» منتشر شد
کد خبر: 4166016
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

آموزش‌های كاربردی روخوانی قرآن‌ در «بینات» منتشر شد

آموزش‌های كاربردی روخوانی قرآن‌كريم از سوی انتشارات به‌نشر در کتاب «بینات» منتشر شد.

به گزارش ایکنا به نقل از انتشارات به نشر، این كتاب به قلم مهدی یعقوبی‌رافی با عنایت به اهمیت آموزش كاربردی روخوانی قرآن‌كریم  بر اساس رسم‌الخط و لهجه عربی تدوین شده است. تلاش نویسنده بر این بوده است، تمامی سطوح سِنی دانشگاهی، علمی و تحصیلی بتوانند از این كتاب بهره ببرند و  مطالب كتاب از غنای علمی و كاربردی برخوردار باشد.

 در کتاب «بینات» علاوه بر مهیا كردن زمینه تسلط به روانخوانی، آمادگی خواننده جهت ورود به مباحث تجوید قرآن‌كریم را ایجاد کرده و با قرار دادن جزء سی‌ام قرآن كریم در انتهای كتاب، آموزش را تسهیل و قابل استفاده در هر مكانی می‌کند.

در این کتاب تلاش شده که علاوه بر تمرین‌های فراوان، نکات کاربردی لازم مورد توجه قرار گیرد که در ضمن ارزشیابی‌های مناسب در پایان برخی دورس مسیر آموزش را هموارتر خواهد کرد.

همچنین سعی شده از مفاهیم قرآن ویژه، احادیث ارزشمند و کاربردی در حوزه قرائت قرآن کریم و سوالات قرآنی متنوع  در راستای انس فراگیران قرآنی با این کتاب مقدس کمک گرفته شود.

کتاب «بینات» در قطع وزیری با شمارگان دو هزار نسخه منتشر شده و با قیمت 40 هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی انتشارات به‌نشر در مشهد و سراسر کشور و سایت www.behnashr.com در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام
captcha