امیدآفرینی رسالت دستگاه‌های فرهنگی است
کد خبر: 4166765
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

امیدآفرینی رسالت دستگاه‌های فرهنگی است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: جهاد امید آفرینی دیگر رسالت دستگاه‌های فرهنگی است و باید در این راستا برنامه‌های جدی داشته باشند و مهم‌ترین راهبرد عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری است.

آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز، 12 شهریور، در دیدار با حجت‌الاسلام هادی خلیلی، رئیس شورای هماهنگی استان مرکزی اظهار کرد: عملکرد شایسته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در مناسبت‌های انقلابی، ملی و مذهبی قابل تقدیرست، ولی با توجه به حجم تبلیغات دشمن در فضای مجازی و جنگ شناختی باید فعالیت‌ها ادامه‌دار باشد و جهاد تبیین مهم‌ترین اولویت دستگاه‌های فرهنگی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: دفاع از ارزش‌های اسلامی و پاسداری از اعتقادات دینی جوانان و نوجوانان یک رسالت مهم است و همه دستگاه‌ها در این خصوص وظیفه دارند با هوشیاری و دقت نظر رفتار کنند و رفتار منفعلانه و کوتاهی در قبال حجم تبلیغات و دروغ پراکنی دشمنان قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: استفاده از همه ظرفیت‌های مردمی و به کارگیری خلاقیت و هنر در بیان و روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین حماسه‌های هویت‌ساز یک ضرورت مهم است و نباید اجازه داد امپراطوری رسانه‌ای دشمن که با دروغ اهداف خود را پیش می‌برد موجب انحراف جوانان و نوجوانان شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: جهاد و امید آفرینی دیگر رسالت دستگاه‌های فرهنگی است و باید در این راستا برنامه‌های جدی داشته باشند و مهم‌ترین راهبردی که در این موضوعات می‌توان عملیاتی کرد بهره گیری از بیانات مقام معظم رهبری است و شورای هماهنگی وهمه دستگاه‌ها باید بیانات رهبری را سرلوحه رفتار خود قرار دهند.

انتهای پیام
captcha