30 شهریور؛ پایان مهلت شرکت در همایش «اشتراکات اقوام زاگرس‌نشین»
کد خبر: 4167432
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

30 شهریور؛ پایان مهلت شرکت در همایش «اشتراکات اقوام زاگرس‌نشین»

اولین همایش ملی «اشتراکات اقوام زاگرس‌نشین» مهرماه امسال به میزبانی لرستان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این همایش ملی تا ۳۰ شهریورماه جاری مهلت دارند، آثار خود را به این همایش ارسال کنند.

همایش ملی «اشتراکات اقوام زاگرس‌نشین»به گزارش ایکنا از لرستان، اولین همایش ملی «اشتراکات اقوام زاگرس‌نشین» با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، دانشگاه لرستان، اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، مرکز لرستان‌شناسی و مؤسسه نوید مهر مهرماه سال‌ جاری برگزار می‌شود.
 
این همایش ملی در محورهای «مشترکات قومی و اتحاد اقوام زاگرس‌نشین»، «مشترکات هنری، زبانی و ادبی اقوام زاگرس‌نشین»، «مشترکات مذهبی اقوام زاگرس‌نشین»، «مشترکات فرهنگی، آیین‌ها و رسم‌های اقوام زاگرس‌نشین»، «جغرافیای انسانی و طبیعی زاگرس‌نشیان»، «معماری در میان اقوام زاگرس‌نشین»، «مفاخر و مشاهیر و سرداران اقوام زاگرس‌نشین»، «آینده زاگرس‌نشیان و هویت ملی» برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این همایش تا ۳۰ شهریورماه جاری آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند. همچنین ارسال از طریق سایت همایش به آدرس http://zagrosi.lu.ac.ir و آدرس پست الکترونیکی zagrosneshin@lu.ac.ir امکان‌پذیر است.
 
زمان برگزاری این همایش ۱۹ و ۲۰ مهرماه امسال اعلام شده است، همچنین مقالات برگزیده در این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (‌ISC) نمایه خواهند شد.
انتهای پیام
captcha