مراسم و محافل حرم بانوی کرامت در هفته آخر ماه صفر اعلام شد
کد خبر: 4167747
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

مراسم و محافل حرم بانوی کرامت در هفته آخر ماه صفر اعلام شد

برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۸ تا ۲۴ شهریورماه، از سوی روابط عمومی و تبلیغات این آستان مقدس اعلام شد.

برنامه هفتگی حرم بانوی کرامتبه گزارش ایکنا از قم، بنابر اعلام روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مراسم این حرم مطهر از ۱۸ تا ۲۴ شهریورماه، هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح، سخنرانی و مداحی قبل از اذان ظهر، مداحی بعد از نماز عصر، سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و سخنرانی و مداحی بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از امروز، 18 شهریورماه تا چهارشنبه، 22 شهریورماه با قرائت دعای عهد، پنجشنبه، 23 شهریورماه با سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اصغر ظهیری و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت‌الاسلام والمسلمین هادی شمس انجام می‌شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام عبدالجواد ابراهیم‌فر، دوشنبه و سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی و از چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اصغر ظهیری برگزار می‌شود.

مراسم بعد از نماز عصر نیز در روز‌های پنجشنبه و جمعه به‌مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام علی جنانی و از دوشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی وافی برگزار می‌شود و از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب عباس جوشقانی، علی‌اصغر اسکندری، مجید طیبی، حمید طیبی، حسین ایرانی، حسن پاکزمان مداحی خواهند کرد و در روز جمعه زیارت آل یاسین توسط جعفری‌نژاد قرائت می‌شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اراکی و از دوشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری و از شنبه تا جمعه به ترتیب با مداحی حمزه علیپور، رضا ایزدی، یزدان ناصری، رضا ایزدی، مهدی سلحشور، محمدجواد احمدی و مسعود زمانی برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، پنجشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ زیارت حضرت رسول اکرم(ص) با نوای حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی وافی، دعای کمیل با نوای محمدجواد احمدی و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha