اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بحران‌های احتمالی ضروری است
کد خبر: 4168081
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بحران‌های احتمالی ضروری است

فرماندار میاندوآب گفت: اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بحران‌های احتمالی با توجه به پیش‌بینی هواشناسی ضروری است و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه به وظایف محوله عمل کنند.

محمدرضا رضایی، فرماندار میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدرضا رضایی، فرماندار میاندوآب، امروز 19 شهریور در جلسه ستاد مدیریت بحران میاندوآب، گفت: اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بحران‌های احتمالی به معنای واقعی کلمه ضروری است و این ضرورت با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی بیشتر احساس می‌شود.
وی ضمن تأکید بر اتخاذ تدابیر لازم باتوجه‌به پیش‌بینی بارندگی‌های پاییزی، گفت: باتوجه‌به اعلام سطح هشدار ستاد مدیریت بحران آذربایجان غربی نسبت به بارش‌های پاییزی، دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باید آمادگی لازم برای رویارویی با هرگونه بحران احتمالی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه، باید تا پایان شهریورماه تمامی اقدامات لازم انجام شود، گفت: اقدامات لازم برای مدیریت بحران شامل مدیریت مخازن آب، اطمینان از سلامت دریچه‌های سد، دایک‌ها، لایروبی رودخانه‌ها و آزادسازی مسیل‌ها، پیش‌بینی شرایط اضطراری برق و آب می‌باشد.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه، مجموعه اقدامات موردنیاز در کمترین زمان و با بیشترین دقت انجام شود، گفت: برای موثر واقع شدن برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته لازم است، که از موازی‌کاری پرهیز شود.

انتهای پیام
captcha