مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی شد
کد خبر: 4168376
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی شد

حجت‌الاسلام محسن قلندری به‌عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی شد.

تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بهرام دلفان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، 20 شهریورماه در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ضمن تقدیر از حضور معنوی و با شکوه دانشگاهیان علوم پزشکی در مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: دانشگاه در طیف بسیار گسترده‌ای شبانه‌روز در حال خدمت به مردم است و ما تا صعب‌العبورترین نقاط در استان با استفاده از پایگاه‌های هوایی فوریت‌های پزشکی خدمات خود را ارائه می‌دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: زمان مسئولیت حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی مصادف با شیوع ویروس منحوس کرونا بود که با مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بر پایه همدلی و همراهی بی‌نظیر توانستیم بسیاری از مشکلات را از پیش رو برداریم.

وی بیان کرد: دانشگاه علاوه بر ارائه خدمات در بخش‌های درمانی، بهداشتی، آموزشی، تحقیقاتی، پژوهشی و خدماتی در مراسم اربعین، راهیان نور، اردوهای جهادی و خدمت به مناطق کم‌برخوردار بسیار فعالانه عمل کرده است.

دلفان تصریح کرد: امروز به لطف خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و راهی مقدس که با ایمان به خدا و توجه به هدایت‌های بی‌نظیر و منویات متعالی رهبری معظم انقلاب اسلامی پیموده‌ایم دانشگاه از حیث توسعه و توانمندی اصلا با گذشته قابل مقایسه نیست، اما در راه خدمت به مردم و ایجاد بسترهای مناسب خدماتی و بهداشتی و درمانی در حال تلاش‌‌های ثمربخشی هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تأکید کرد: دستاوردهای نظام اسلامی در حوزه علوم پزشکی بی‌شمار هستند و با افتخار امروز شاهد تولید داروهایی مؤثر هستیم که آن‌ها را با نام و نشان لرستان می‌شناسند.

در پایان این آیین از خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی تجلیل به عمل آمد و حکم مسئولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان به حجت‌الاسلام محسن قلندری ابلاغ شد.

انتهای پیام
captcha