شناساندن و الگوسازی چهره‌های قرآنی؛ رسالت جهاد دانشگاهی
کد خبر: 4169740
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
در گفت‌وگو با ایکنا مطرح شد

شناساندن و الگوسازی چهره‌های قرآنی؛ رسالت جهاد دانشگاهی

رئیس جهاددانشگاهی استان همدان گفت: این ظرفیت در جهاددانشگاهی استان وجود دارد که با همکاری سایر نهادها به شناساندن چهره‌های قرآنی به عموم مردم و الگوسازی از آنها به‌ویژه برای نونهالان و نوجوانان کمک کند.

مهدی میرزاپور، رئیس جهاد دانشگاهی استان همدانمهدی میرزاپور، رئیس جهاددانشگاهی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تشریح خط و مشی قرآنی خود در این نهاد، اظهار کرد: این ظرفیت در جهاددانشگاهی استان وجود دارد که با همکاری سایر نهادها به شناساندن چهره‌های قرآنی به عموم مردم و الگوسازی از آنها به‌ویژه برای نونهالان و نوجوانان کمک کند.

وی اضافه کرد: خبرگزاری ایکنا آمادگی دارد کلیپ‌هایی از زندگی با برکت پیرغلامان حسینی(ع) و پیشکسوتان قرآنی در قید حیات و یا مرحوم استان تهیه کرده و دِین خود را نسبت به این افراد تأثیرگذار ادا کند.

میرزاپور همچنین تصریح کرد: این خبرگزاری در همدان پوشش کامل اخبار حوزه قرآنی استان را مدنظر قرار داده و در طول ۱۵ سال گذشته تمام تلاش خود را در این زمینه به کار برده است. از فعالان قرآنی و دانشجویان علاقه‌مند به خبرنگاری دعوت می‌شود با عضویت در ایکنا به اطلاع‌رسانی در حوزه معارف دینی کمک کنند.

رئیس جهاددانشگاهی همدان در ادامه گفت: استفاده از ظرفیت کلاس‌های جهاددانشگاهی و ظرفیت فیزیکی این نهاد برای برگزاری کلاس‌های قرآنی و نشر معارف اهل بیت(ع) در حد مقدورات و وجود ظرفیت خالی فراهم است.

وی اظهار کرد: امکان برگزاری مسابقات کتابخوانی یا مسابقاتی با محوریت قرآن و اهل بیت(ع) در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی وجود دارد و هر ساله برنامه‌های هماهنگ کشوری سازمان فعالیت‌های قرآنی در سطح دانشگاه‌های استان در این معاونت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha