جلسات قرآن در منازل قرآن‌آموزان برگزار شود
کد خبر: 4170509
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
امام‌ جمعه زابل:

جلسات قرآن در منازل قرآن‌آموزان برگزار شود

حجت‌الاسلام عزیزی گفت: تلاش شود تا جلسات قرآن در منازل قرآن‌آموزان برگزار شود تا بچه‌ها در حضور خانواده‌ها تلاوت داشته باشند، که هم اعتماد به نفس آنها بالاتر خواهد رفت و هم پدران و مادران، قرآن خواندن بچه‌های خودشان را ببینند و شاد شوند.

دیدار امام جمعه زابل با مدیرخانه قرآن و عترت زابلبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی خانه قرآن و عترت یاوران ولایت زابل، حجت‌الاسلام محمود وحیدی‌راد مدیرخانه قرآن و عترت این شهرستان، 31 شهریورماه، در دیدار با حجت‌الاسلام عزیزی امام‌ جمعه زابل گزارشی از فعالیت‌های این مرکز قرآنی و قرآن‌آموزان ارائه کرد.

حجت‌الاسلام عزیزی امام‌ جمعه زابل نیز در این دیدار ضمن تأکید بر اینکه تلاش بر این باشد تا قرآن‌آموزان نویسنده شوند، افزود: طراحی کردن یک روزنامه دیواری با موضوعاتی از قبیل معماهای قرآنی، دانستنی‌های قرآنی، معارف قرآنی، تفسیر قرآن و موضوعات دیگر از جمله موضوعاتی هستند که می‌شود در این روزنامه به رشته تحریر آورده شود.

وی ادامه داد: برای بازدهی بهتر و اثرگذاری بیشتر، باید خود قرآن‌آموزان این کارها را انجام دهند و تقسیم‌کار بدرستی در این زمینه صورت گیرد تا شور و اشتیاق این عزیزان در این زمینه بیشتر شود، نتیجه‌ای که به این‌ وسیله گرفته می‌شود این است که خود بچه‌ها فعال می‌شوند و پس از اینکه بزرگ‌تر شوند می‌توانند مقاله و کتاب هم بنویسند.

امام‌ جمعه زابل گفت: تلاش شود تا جلسات قرآن در منازل قرآن‌آموزان برگزار شود تا بچه‌ها در حضور خانواده‌ها تلاوت داشته باشند، که هم اعتماد به نفس آنها بالاتر خواهد رفت و هم پدران و مادران، قرآن خواندن بچه‌های خودشان را ببینند و شاد شوند.

انتهای پیام
captcha