۱۳۳ هزار دانش‌آموز سمنانی به مدرسه رفتند
کد خبر: 4170584
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
امروز

۱۳۳ هزار دانش‌آموز سمنانی به مدرسه رفتند

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه ۱۳۳ هزار دانش‌آموز سمنانی به مدرسه رفتند گفت: ۱۱ هزار و ۲۰۰ معلم و همکار آموزش و پرورش وظیفه مدیریت مدارس و تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی را برعهده خواهند داشت.

سید جمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سید جمال وزیری، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، امروز، یکم مهرماه، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال تحصیلی جدید در مدارس استان از امروز با حضور دانش‌آموزان در یک هزار و ۱۹۸ آموزشگاه و مدرسه شهری و روستایی آغاز شده است، گفت: مدارس استان پذیرای ۱۳۳ هزار دانش‌آموز هستند.

وی افزود: ۱۱ هزار و ۲۰۰ معلم و همکار آموزش و پرورش وظیفه مدیریت مدارس و تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی را بر عهده خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه مراسم روز غنچه‌ها ویژه راه‌اندازی کودکستان‌ها ۲۷ شهریورماه سال‌جاری در مدارس استان برگزار شد، اظهار کرد: در روزهای 28 و 29 شهریورماه نیز مراسم ویژه‌ای به‌صورت متمرکز در سمنان و دامغان در روزی موسوم به روز شکوفه‌ها، کلاس اولی‌ها نیز سر کلاس درس حاضر شدند.

وزیری گفت: در تمام مدارس همزمان با هفته دفاع مقدس زنگ مقاومت امروز نواخته خواهد شد که در این راستا «مهر مهدوی معلم تمدن‌ساز و مدرسه صالح» شعاری است که برای آغاز سال تحصیلی جدید در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha