آغاز ثبت‌نام از معلمان علاقه‌مند به اجرای طرح ملی حفظ جزء 30
کد خبر: 4172086
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

آغاز ثبت‌نام از معلمان علاقه‌مند به اجرای طرح ملی حفظ جزء 30

از مدیران و معلمان علاقه‌مند به آموزش حفظ جزء سی‌ام قرآن به دانش‌آموزان ثبت‌نام می‌‌شود.

مجریان طرح ملی حفظ جزء سی‌ام قرآن

به گزارش ایکنا، همزمان با سال تحصیلی 1402-1403 و آغاز طرح ملی حفظ جزء سی‌ام قرآن، ثبت‌نام از مدیران و آموزگاران پایه و مربیان پرورشی به عنوان مجریان این طرح آغاز شد.

مجریان علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به نشانی صفحه مجریان طرح حفظ جزء س‌ام قرآن، نسبت به تکمیل مشخصات فردی، کد پرسنلی و نام آموزشگاه و شهر خدمت و سمت خود به عنوان آموزگار پایه، مدیر و مربی پرورشی اقدم کنند.

این ثبت‌نام در راستای تهیه حکم ابلاغ و برگزاری دوره‌های بازآموزی به منظور آموزش بهتر دانش‌آموزان و تهیه لوح تقدیر برای مجریان طرح حفظ جزء سی‌ام قرآن انجام می‌شود که طی این طرح ضمن شناسایی استعداد‌ها، دانش‌آموزان مستعد به حفظ جزء سی‌ام قرآن راهنمایی خواهند شد. در غیر این صورت دانش‌آموزان به حفظ آیات کاربردی و موضوعی جزء سی‌ام قرآن که در قالب پاورپویت در کانال حفظ قرآن شاد بارگذاری شده است، بپردازند.

همچنین به زودی در کانال حفظ قرآن کریم اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش در شبکه شاد به نشانی hefzquranmedu@ صوت تمامی سوره‌های جزء سی‌ام قرآن، قطعاتی از تلاوت‌ها به صورت تصویری، ترجمه‌ای از آیات، صوت آیه به آیه و چندبار تکرار آیات بارگذاری خواهد شد.  

همچنین در خبر دیگری از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان آمده است؛ در آستانه 17 ربیع‌الاول و ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) پویش «محمد رسول الله (ص) اسوه حسنه» از سوی پایگاه مجازی امر به معروف و نهی از منکر اداره قرآن، عترت و نماز با همکاری اداره‌کل اموزش و پرورش خوزستان با محوریت ارسال جملات و سخنان امر به معروف و نهی از منکر و اخلاقی رسول مهربانی‌‌ها در قالب نماهنگ، موشن گرافی، کلیپ، پادکست و یا بیان دو حدیث برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان و فرهنگیان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم‌های یک دقیقه‌ای تا 15 مهرماه از طریق شاد به نشانیMohamadiNia136@ ارسال کنند. به قید قرعه به برترین آثار هدایایی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha