ارزیابی شایستگی ۲۸۵ متقاضی استخدام سازمان امور مالیاتی کشور در استان مرکزی
کد خبر: 4172232
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

ارزیابی شایستگی ۲۸۵ متقاضی استخدام سازمان امور مالیاتی کشور در استان مرکزی

سرپرست معاونت آموزش وکارآفرینی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، از انجام ارزیابی شایستگی متقاضیان استخدام سازمان امور مالیاتی در استان مرکزی خبر داد.

ارزیابی شایستگی متقاضیان استخدام امور مالیاتی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، زهره نعمتی، سرپرست معاونت آموزش وکارآفرینی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، از انجام ارزیابی شایستگی متقاضیان استخدام سازمان امور مالیاتی در استان مرکزی خبر داد و گفت: در این ارزیابی ۹ روزه که از روز چهارشنبه ۲۹ شهریور آغاز شده بود، با تشکیل دو کانون در هر روز، شایستگی‌های ۲۸۵ نفر از جوانان متقاضی استخدام در سازمان امور مالیاتی کشور مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: ارزیابی در این پروسه توسط ارزیابان حرفه‌ای دعوت شده از شهرهای تهران، البرز، اصفهان، کرمانشاه، ایلام و اراک انجام شد.

نعمتی اظهار کرد: در روز پایانی این ارزیابی، دکتر سلگی، مدیر کانون ارزیابی شایستگی جهاددانشگاهی و نماینده امور مالیاتی استان مرکزی با حضور در محل برگزاری این اقدام، از فرایندهای مربوطه بازدید کردند.

یادآور می‌شود، کانون ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران جهاد دانشگاهی یکی از مراکز ارزیابی شایستگی سرمایه انسانی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور است. این کانون دارای گواهی صلاحیت ارزیابی شایستگی‌های عمومی مدیران حرفه‌ای دستگاه‌های اجرایی از سازمان اداری و استخدامی کشور و متشکل از متخصصان مدیریت استعداد، روانشناسان، متخصصان تحلیل اطلاعات و مشاوران منابع انسانی است

انتهای پیام
captcha