برزیل؛ آماده برگزاری بزرگترین همایش صنعت حلال
کد خبر: 4172348
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹

برزیل؛ آماده برگزاری بزرگترین همایش صنعت حلال

بزرگترین رویداد صنعت حلال برزیل ماه آینده میلادی و با شرکت فعالان این صنعت در این کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از Zawya، این رویداد که دومین دوره مجمع جهانی تجارت حلال برزیل است به همت اتاق بازرگانی برزیل عرب (ABCC) و با همکاری نهاد صدور گواهینامه حلال در برزیل به نام FAMBRAS Halal، قرار است روزهای 23 و 24 اکتبر 2023 (یکم و دوم آبان‌ ماه) در مرکز تجارت جهانی در سائوپائولو برگزار شود.

هدف از برگزاری این رویداد، ایجاد فضایی برای شبکه‌سازی و همکاری بین متخصصان و مدیران کسب و کار‌های حلال در برزیل و سایر کشورها است.

انتظار می‌رود که مجمع جهانی تجارت حلال برزیل میزبان بیش از 400 شرکت کننده از بخش‌های مختلف صنعت حلال از برزیل و کشورهای دارای جمعیت قابل توجه مسلمانان از جمله کشورهای عربی باشد.

عثمر شوهفی (Osmar Chohfi)، رئیس ABCC گفت: مجمع جهانی تجارت حلال برزیل تنها مرکز حلال است که یک برنامه دوسالانه با هدف گرد آمدن فعالان این صنعت دارد. امروز در برزیل، هیچ رویداد مهم دیگری با این ابعاد بر حوزه حلال تمرکز ندارد. در این مجمع فعالان اکوسیستم حلال، محققان و مشاوران تخصصی حضور خواهند داشت که با برندهای بزرگ عرضه کننده بازار حلال در ارتباط هستند و از مسائل و نگرانی‌ها و آنچه در این بازار بهتر به نیاز افراد پاسخ می‌دهد، مطلع هستند. اکنون زمان مناسبی است که به آنها نزدیک شویم و کمی بیشتر در مورد فرصت‌های موجود در بازار جهانی حلال بدانیم.

بازار جهانی حلال در حدود 60 کشور جهان با جمعیتی در حدود 1.97 میلیارد نفر و گردش مالی اقتصادی 5.7 تریلیون دلار در سال همچنان در حال رشد است.

انتهای پیام
captcha