کتاب حضورگرایی کارکنان منتشر شد
کد خبر: 4172572
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
به همت انتشارات جهاددانشگاهی اردبیل؛

کتاب حضورگرایی کارکنان منتشر شد

انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل کتاب «حضورگرایی کارکنان: مبانی نظری، علل و پیامدها» را با رویکردی به حوزه علوم انسانی، به ویژه رفتار سازمانی، مدیریت منابع انسانی، روانشناسی سازمانی و سلامت شغلی منتشر کرد.

کتاب حضورگرایی کارکنانبه گزارش ایکنا، به نقل از جهاددانشگاهی اردبیل، انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل کتاب «حضورگرایی کارکنان: مبانی نظری، علل و پیامدها» را با رویکردی به حوزه علوم انسانی، به ویژه رفتار سازمانی، مدیریت منابع انسانی، روانشناسی سازمانی و سلامت شغلی منتشر کرد.

این کتاب توسط دکتر مهدی غفوری‌فرد مدرس و مشاور کسب و کار تالیف گردیده است که با توجه به نبود منابع مطالعاتی کافی در خصوص پدیده حضورگرایی در داخل کشور، با تالیف این کتاب به بررسی و ارائه مفاهیم و جدیدترین الگو‌ها و تئوری‌های مطرح شده در خصوص پدیده رفتاری حضورگرایی در سطح جهان پرداخته شده است.

پدیده‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانند به نگرانی‌های مدیران در خصوص سلامت کارکنانشان دامن بزنند. اما یکی از نوپدیدترین و جدیدترین این پدیده ها، حضورگرایی است که به شدت می‌تواند بهره وری مجموعه‌های اقتصادی(به‌ویژه حوزه‌های تولیدی و خدمات محور) و سلامت کارکنان را به مخاطره بیاندازد، پدیده حضورگرایی در ایران و بسیاری از کشور‌های آسیایی، آفریقا و آمریکای جنوبی از توجه لازم برخوردار نبوده است.

این کتاب از یک طرف می‌تواند مورد استفاده اساتید و دانشجویان رشته‌های مختلف مدیریت بویژه مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی قرار گیرد و از طرف دیگر مدیران منابع انسانی می‌توانند با مطالعه این کتاب دانش لازم را برای مدیریت هرچه بهتر رفتار حضورگرایی کارکنان در سازمان کسب نمایند.

مبانی، مفاهیم، نظریه‌ها و مدل‌های حضورگرایی، علل بروز رفتار حضورگرایی، ابزار‌های اندازه گیری و پیامد‌های رفتار حضورگرایی و راهکار‌های مدیریت رفتار حضورگرایی بخش‌های اصلی مطالب این کتاب را تشکیل می‌دهند.

کتاب «حضورگرایی کارکنان: مبانی نظری، علل و پیامدها»، ۱۷۶ صفحه ای، در ۴ فصل تالیف شده است و به قیمت ۲۰۰۰۰۰ ریال در دسترس علاقمندان قرار دارد.

انتهای پیام
captcha