برنامه‌ریزی دقیق برای ترویج فرهنگ اسلامی داشته باشیم
کد خبر: 4173357
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸

برنامه‌ریزی دقیق برای ترویج فرهنگ اسلامی داشته باشیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه نباید در مقابل تبلیغ تهاجمی درگیر روزمرگی‌ها شویم، گفت: برای بیان اشکالات در فرهنگ غربی و ترویج فرهنگ اسلامی برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.

حجت الاسلام حجت سالاری مکی، رییس سازمان تبلیغات خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، رئیس سازمان تبلیغات خراسان‌جنوبی، شب گذشته، ۱۳ مهرماه در جمع علمای شیعه و سنی در حوزه علمیه انوارالعلوم روستای ماخونیک شهرستان بیرجند اظهار کرد: اختلاف بین کشورهای اسلامی از خارج از مرزها هدایت می‌شود‌.

وی افزود: امروز یک هزار  و ۲۰۰ اندیشکده علیه اسلام و مسلمانان برنامه طراحی می‌کنند و یکی از افرادی که توانست نقشه‌های دشمن را با شجاعت از بین ببرد شهید سلیمانی بود. داعش و امثال آن را برای جلوگیری از گسترش اسلام به وجود اوردند و پشت سر هر اسلام هراسی اسلام گستری وجود دارد‌

سالاری مکی بیان کرد: یکی از ملزومات وحدت بی شکدمراقبت از توهین نکردن به مقدسات طرف مقابل است و این موضوع همواره مورد تاکبد مقام معظم رهبری بوده و ما نیز باید ملتزم به آن باشیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: نباید در مقابل تبلیغ تهاجمی درگیر روزمرگی‌ها شویم بلکه باید برای کاهش اختلاف خانوادگی، بیان اشکالات در فرهنگ غربی و ترویج فرهنگ اسلامی برنامه ریزی دقیق داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha