نقش سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در تداوم جهش علمی کشور
کد خبر: 4174163
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
حجت الاسلام مهدی فاطمی‌پور بیان کرد:

نقش سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در تداوم جهش علمی کشور

معاون فرهنگی و سیاسی نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در پیامی تاکید کرد که موفقیت این سازمان در ماموریت اصلی تقویت هویت ایرانی- اسلامی، نقش کلیدی در تداوم جهش علمی کشور، تحقق دانشگاه تراز انقلاب اسلامی و تقویت جهت گیری هویتی و تمدنی آن دارد.

به گزارش ایکنا، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، متن پیام حجت الاسلام فاطمی‌پور به شرح زیر است:
 
سالگرد تاسیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی مقارن با آغاز مهرماه و سال تحصیلی جدید را تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی موفقیت این سازمان در ماموریت اصلی خود یعنی تقویت هویت ایرانی- اسلامی، ارتقای مسئولیت اجتماعی و اعتلای استعدادهای فرهنگی، علمی و... دانشجویان را دارم.
 
بی‌تردید تحقق این ماموریت و موفقیت در این عرصه، نقش کلیدی در تداوم جهش علمی کشور، تحقق دانشگاه تراز انقلاب اسلامی و تقویت جهت‌گیری هویتی و تمدنی آن دارد. به ویژه با توجه به برنامه‌ریزی دشمنان برای تخریب هویت حقیقی دانشگاه و ایجاد انحراف در حرکت آن، حراست از این هویت و افزایش نشاط و پویایی سازنده در فضای دانشگاهی، اهمیت دوچندان دارد.
انتهای پیام
captcha