یادواره شهید بدون مرز در ساری برگزار می‌شود
کد خبر: 4175270
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

یادواره شهید بدون مرز در ساری برگزار می‌شود

یادواره شهید بدون مرز، محمود رادمهر با حضور مهمان ویژه از لشکر فاطمیون در شهرستان ساری برگزار می‌شود.

 پوستر یادواره شهید بدون مرز در ساری ب

به گزارش ایکنا از مازندران، یادواره شهید بدون مرز، محمود رادمهر با حضور مهمان ویژه از لشکر فاطمیون در شهرستان ساری برگزار می‌شود.

در این یادواره که چهارشنبه ۲۶ مهرماه ساعت ۱۸:۳۰ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرستان ساری برگزار می‌شود، حجت الاسلام والمسلمین، سید حسین آقا میری، راوی فرهنگ جهاد و شهادت در یادمان‌های عملیاتی دفاع مقدس و یادواره‌های شهدا در سراسر کشور، به سخنرانی می‌ پردازد.

در ادامه این آیین، محمدرضا بذری، مداح و ذاکر اهل بیت(ع) به مدیحه‌سرایی می‌پردازد.

شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» در سوم آذرماه ۱۳۵۹ در شهر ساری به دنیا آمد. برای تحصیلات دانشگاهی ابتدا در دانشگاه شهید ستاری پذیرفته شد، اما بعد از مدتی وارد دانشگاه امام حسین(ع) شد و در دانشگاه علوم و فنون دانشگاه اصفهان نیز پذیرفته و با مدرک فوق دیپلم از آنجا فارغ‌التحصیل شد. در رشته جغرافیای سیاسی در دانشگاه امام حسین (ع) ساری تحصیلاتش را ادامه داد. حین تحصیل برای اولین بار در سپاه بهشهر مشغول به خدمت شد، پس از آن به توپخانه نکا انتقال یافت، در ادامه در لشکر ۲۵ کربلا و بعد هم در پادگان قدس خدمت کرد. نخستین بار آبان ۱۳۹۴ به مدت ۵۸ روز به همراه برادرش محمدرضا به سوریه رفت و در مرحله دوم ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ اعزام شد. او جانشین عملیات لشکر ۲۵ کربلا بود که در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) در شهرک «خان طومان» توسط تروریست‌های تکفیری به فیض عظیم شهادت نایل آمد.

انتهای پیام
captcha