جهاددانشگاهی مأمنی برای حضور جوانان دارای ایده است
کد خبر: 4175952
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

جهاددانشگاهی مأمنی برای حضور جوانان دارای ایده است

رئیس جهاددانشگاهی فارس، این نهاد را مأمنی برای حضور جوانان دارای ایده و دغدغه‌مند در بخش فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد.

دیدار رئیس جهاددانشگاهی فارس با رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی استان فارس امروز، 25 مهرماه با محمدرضا هاجری،‌ رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز دیدار و گفت‌وگو کرد.

استقلال با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی در سطح جامعه گفت: جهاددانشگاهی یکی از نهادهایی است که در عرصه فرهنگ فعالیت گسترده ای داشته و دارد و در همین راستا نیز اقدامات مناسبی تاکنون انجام داده است.

رئیس جهاددانشگاهی فارس برخی از برنامه‌های فرهنگی این نهاد را یادآور شد و گفت: جشنواره ادبی «باران» و «شهود قدسی» دو برنامه فرهنگی این نهاد هستند که چندین سال است ویژه دانشجویان سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: موضوع این دو جشنواره ملی امسال به حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اختصاص دارد که در سالروز نخستین حادثه تروریستی حرم مطهر، یکسری برنامه‌های فرهنگی را اجرا خواهیم کرد.

استقلال با بیان اینکه جهاددانشگاهی از ابتدا مأمنی برای حضور جوانان دارای ایده و دغدغه‌مند در بخش فرهنگی و اجتماعی بوده است، گفت: علاوه بر این‌ها اهتمام ما در مدیریت جهاددانشگاهی بر این است تا دانشی که در دانشگاه‌های مختلف وجود دارد را برای رفع مشکلات استان به خدمت بگیریم.

وی در پایان، تهیه و چاپ کتب فاخر علمی،‌ ادبی و فرهنگی را از دیگر اقدامات جهاددانشگاهی برشمرد و بر همکاری‌های مشترک بین این سازمان با شورای شهر و شهرداری شیراز تاکید کرد.

محمدرضا هاجری، رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این دیدار آخرین اقدامات فرهنگی شورای شهر و شهرداری شیراز را مورد توجه قرار داد و به تشریح جزئیات برخی از این اقدامات پرداخت.

وی همچنین برای توسعه همکاری‌ها به خصوص در عرصه فرهنگ میان مدیریت شهری و جهاددانشگاهی فارس اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام
captcha