محفل انس با قرآن به یاد شهدای غزه برگزار می‌شود
کد خبر: 4177072
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
در الیگودرز

محفل انس با قرآن به یاد شهدای غزه برگزار می‌شود

محفل انس با قرآن به یاد شهدای غزه به همت اداره تبلیغات اسلامی الیگودرز، فردا، یکم آبان‌ماه در مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآنبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی شهرستان الیگودرز، در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان الیگودرز که امروز، 30 مهرماه برگزار شد، ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین از برگزاری برنامه‌های مختلف با هدف حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایت رژیم جنایتکار اسرائیل خبر داده شد.

حجت‌الاسلام مهدی سرلک، امام جمعه الیگودرز در این جلسه گفت: امروز جنایات بی‌شمار رژیم صهیونیستی عدم مشروعیت، عقلانیت و واقعیات پنهانی ذات جنایتکارانه این رژیم را نشان داد، تا همه دنیا جنایات وحشیانه آن را محکوم کردند.

در این جلسه مصوب شد، محفل انس با قرآن کریم با هدف گرامیداشت یاد شهدای غزه و همچنین اجتماع بانوان مقاومت در روز وفات حضرت معصومه(س) در الیگودرز برگزار شود.

این محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز لرستان، سعید ناصری‌نسب، علی باقری و ابراهیم باقری‌منش از سوی اداره تبلیغات اسلامی الیگودرز، شامگاه دوشنبه، یکم آبان‌ماه، بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع الیگودرز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha