اسامی برندگان پویش «جاذبه حسینی» اعلام شد
کد خبر: 4177230
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

اسامی برندگان پویش «جاذبه حسینی» اعلام شد

انتشارات انقلاب اسلامی اسامی برندگان پویش کتابخوانی اربعین با عنوان «جاذبه‌‌ حسینی» را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای که به مناسبت ماه صفر و ایام اربعین سیّد و سالار شهیدان امام حسین(علیه‌السّلام)، پویش کتابخوانی «جاذبه‌‌ حسینی» را برگزار کرده بود، در حال حاضر با اتمام این پویش، برندگان آن را اعلام کرد.

به مناسبت اربعین حسینی، کتاب صوتی و نسخه‌ی الکترونیکی جاذبه‌ حسینی به صورت رایگان و در قالب هدیه در اختیار زائران اربعین حسینی و علاقمندان قرار گرفته بود که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد‌ و مخاطبان، کتاب صوتی را بیش از ۱۸ هزار بار و نسخه‌ الکترونیکی این کتاب را بیش از ۱۱ هزار بار دریافت کردند.

در این پویش کتابخوانی بیش از ۲۳۰۰ نفر شرکت کرده بودند و از میان مخاطبانی که به همه‌ سوالات پاسخ صحیح داده‌اند، ۴۰ نفر به قید قرعه، برنده‌ی جایزه‌ متبرک حرم سیدالشهداء(ع) شده‌اند.

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده‌ نتایج پویش کتابخوانی «جاذبه‌ی حسینی» به پایگاه الکترونیکی انتشارات انقلاب اسلامی به نشانی www.khameneibook.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است کتاب «جاذبه‌ حسینی» دربردارنده‌‌ گزیده‌‌ بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای درباره‌ حضرت زینب(س) و اربعین حسینی است.

انتهای پیام
captcha