الگوبودن نظام اسلامی فقط با شعار محقق نمی‌شود
کد خبر: 4177507
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

الگوبودن نظام اسلامی فقط با شعار محقق نمی‌شود

نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: الگو بودن نظام اسلامی فقط با شعار محقق نمی‌شود بلکه یکی از عرصه‌های دستیابی به این مهم، عمران و آبادانی و رشد کشور است و اگرچه کارهای فراوان بسیار خوبی انجام شده است اما عقب‌ماندگی‌هایی هم وجود دارد.

شورای اداری شهرستان فلارد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌ فقیه در استان امروز، دوم آبان‌ماه در شورای اداری شهرستان فلارد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه مسئولان فقط در مراکز شهرها نمانند و به روستاها و همه مناطق رفت و آمد داشته باشند، اظهار کرد: همین تقاضا را از مدیران کل نیز داریم و بر آنها نیز لازم است که در روستاها و مناطق مختلف حضور جدی داشته باشند، مشکلات و نیازمندی‌ها را از نزدیک مشاهده و با جدیت دنبال کنند.

وی با ذکر اینکه گزارش شنیدن صرف از راه دور بیان کننده واقعیت‌های میدانی نیست، ادامه داد: در برخی گزارش‌ها گاه واقعیت‌ها بیان نمی‌شوند و چه بسا پررنگ‌تر هم هستند که این جفاست لذا دیدن طرح‌ها و کارهایی که در میدان انجام می‌شود و شنیدن سخنان افرادی که در کف میدان کار می‌کنند، برای مسئولان و مدیران ضرورت دارد.

نکونام تصریح کرد: مردم ما پای کار، ایستاده، مقاوم و حاضر در صحنه هستند و از نظام اسلامی پشتیبانی می‌کنند لذا باید آنان را کمک کرد و کار برای این مردم که در خدمت آرمان شهدا و پایبند به ارزش‌ها هستند، در محضر پروردگار ارزش بالایی دارد و خداوند به این خدمات نمره عطا می‌کند.

امام‌جمعه شهرکرد با بیان اینکه مسئولان باید حضور و کار مؤثر برای مردم را تا می‌توانند بیشتر کنند، اضافه کرد: موقعیت اقتصادی فلارد خوب است و این منطقه در جایی قرار گرفته و مرکز قابل توجهی برای روستاهای اطراف از استان‌های مختلف همجوار است لذا از حیث اقتصادی موقعیت خوبی دارد و زمینه رشد در آن فراوان است؛ وقتی اقتصاد مردم در وضعیت خوبی باشد، در دیگر زمینه‌های عمومی و اجتماعی نیز شاهد ارتقای وضعیت خواهیم بود.

نکونام با اشاره به اینکه مسئله بیمارستان فلارد باید مورد توجه مدیران قرار گیرد، بیان کرد: همچنین مباحث و مشکلات کشاورزی، سرانه ورزش، جاده‌های مواصلاتی و راه‌های روستایی، رسیدگی به گله‌مندی‌های ایجاد شده از سوی بانک‌ها، عملیاتی شدن وعده‌های مربوط به نهضت ملی مسکن و... از مباحثی بود که در این نشست از سوی مردم مطرح شد و پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: الگو بودن نظام اسلامی فقط با شعار محقق نمی‌شود بلکه یکی از عرصه‌های دستیابی به این مهم عمران و آبادانی و رشد کشور است؛ اگرچه کارهای فراوان بسیار خوبی انجام شده اما عقب‌ماندگی‌هایی هم وجود دارد که اگر برخی دولتمردان با دقت و به درستی عمل کرده بودند، امروز بالندگی بیشتری را شاهد بودیم.

نکونام در پایان گفت: این دولت به فضل الهی این عقب‌ماندگی‌ها را جبران می‌کند که کارهای عمرانی فراوانی را در دست دارد، طرح‌های نیمه‌تمام تا 30 سال بر روی زمین مانده را به جاهای خوب می‌رساند که با این اقدامات از اتلاف سرمایه جلوگیری می‌شود و باید دولت را کمک کنیم.

انتهای پیام
captcha