زیرساخت‌ ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در یزد فراهم شد
کد خبر: 4178738
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

زیرساخت‌ ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در یزد فراهم شد

فرماندار یزد با اشاره به آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از 14 آبان‌ماه گفت: زیرساخت‌های لازم برای ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان فراهم شده است.

سید محمدرضا مدرسی، فرماندار یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری یزد، سیدمحمدرضا مدرسی، فرماندار یزد گفت: طبق جدول زمانبندی، ثبت‌نام از داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از 14 آبان ماه به مدت هفت روز از ساعت 8 الی 18 در این فرمانداری انجام می‌شود.

مدرسی با اشاره به پیش‌بینی زیرساخت‌های لازم برای ثبت‌نام از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در محل فرمانداری یزد، افزود: در محل وزارت کشور و فرمانداری قم نیز این امکان برای ثبت‌نام حضوری داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ اعلامی فراهم خواهد بود.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی به ثبت‌نام 173 نفر در حوزه انتخابیه یزد به طور قطعی تا پایان مهلت مقرر، اظهار کرد: از مجموع 173 داوطلب مجلس در این حوزه انتخابیه 152 نفر آقا و 21 نفر زن هستند.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان یزد با اشاره به اینکه بیشترین سهم مربوط به ثبت‌نام کنندگان با مدرک کارشناسی ارشد به تعداد 142 نفر است، گفت: از تعداد کل داوطلبان برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن بیشترین افراد داوطلب برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بین سن 35 تا 40 سال به تعداد 51 نفر هستند.

انتهای پیام
captcha