فراخوان گسترده پویش «حریفت منم» به همت جامعه قرآنی و فعالان فرهنگی اردبیل
کد خبر: 4178976
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

فراخوان گسترده پویش «حریفت منم» به همت جامعه قرآنی و فعالان فرهنگی اردبیل

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل از فراخوان گسترده پویش حریفت منم به همت جامعه قرآنی و فعالان فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی استان اردبیل خبر داد.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، نهم آبان‌ماه، در جلسه هماهنگی برنامه‌های فرهنگی با اشاره به مسائل اخیر و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، بر ضرورت هدایت و همراهی افکار عمومی در حمایت از جبهه مقاومت تاکید کرد.

جعفرزاده افزود: هیئت‌های مذهبی، جامعه قرآنی و گروه‌های فرهنگی، دینی و تبلیغی باید در شرایط حساس، فعالانه در میدان حضور یافته و در فضای مجازی و رسانه از جمله پویش #حریفت منم با گستردگی هر چه تمامتر حضوری اثربخش داشته و اقشار مختلف را به این پویش دعوت کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تاکید کرد: آمار ۷ میلیونی حضور مردم ایران در پویش #حریفت منم نشانگر انزجار آزادمردان ایران اسلامی از رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان جنایتکارش بوده و حمایت ایرانیان از مردم مظلوم فلسطین را به دنیا نشان می‌دهد. 

وی در پایان گفت: در راستای اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و متحد کردن اراده مسلمین و همت آزادی خواهان جهان نسبت به نابودی اسرائیل اخیراً سازمان تبلیغات اسلامی پویشی مجازی به نام «حریفت منم» را از حدود دو هفته پیش پایه‌ریزی کرده که جزئیات آن در سایت www.alaqsastorm.com آمده است.

گفتنی است، در پویش «حریفت منم» شرکت کنندگان می‌توانند با مراجعه به لینک alaqsastorm.com/aqsa/ و یا ارسال نام و نام خانوادگی به شماره ۳۰۰۰۲۱۲، ثبت نام کنند.

انتهای پیام
captcha