کانون خدمت رضوی روستای فهرج یزد افتتاح شد
کد خبر: 4179131
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷

کانون خدمت رضوی روستای فهرج یزد افتتاح شد

کانون خادمیاران رضوی روستای فهرج بخش مرکزی یزد در مراسمی با حضور مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم افتتاح شد.

افتتاح کانون خدمت رضوی روستای فهرج یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی بخشداری مرکزی یزد، کانون خادمیاران رضوی روستای فهرج بخش مرکزی یزد در حاشیه مراسم یادبود شهدای بخش مرکزی که با حضور مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم در مجاورت آرامگاه حویط بن هانی(شهدای فهرج) روستای کهن فهرج برگزار شد، افتتاح شد.

محمدصادق ابوالقاسمی، بخشدار مرکزی یزد در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به جنایت رژیم جعلی اسرائیل و همدردی با مردم مظلوم غزه، بر حمایت این نهاد از اجرای برنامه‌های متعدد در حوزه فرهنگسازی تأکید کرد.

آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد نیز در سخنانی با اشاره به تاریخ اتفاقات در فلسطین اشغالی، درنده خویی اسرائیل و کشتار زنان و کودکان را در این باریکه به‌شدت محکوم کرد.

یادآور می‌شود این برنامه که به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای فهرج و با همکاری بخشداری مرکزی یزد، حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای بخش مرکزی و کانون خادمیاران رضوی برگزار شد، با اجرای برنامه‌های متنوعی همچون سرود یکصد نفره کودکان، آئین پرچم متبرک حضرت امام رضا(ع)، سخنرانی، برنامه فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان و تجلیل از برترین‌های این بخش در رقابت‌های مختلف قرآنی و مذهبی همراه بود.

انتهای پیام
captcha