اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در واحدهای بسیج دانش‌آموزی کرمان
کد خبر: 4179436
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در واحدهای بسیج دانش‌آموزی کرمان

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کرمان امیدآفرینی، نشاط‌ آفرینی و تبیین را سه رویکرد طراحی و اجرای برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در سال جاری برشمرد و گفت: بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در واحدهای بسیج دانش‌آموزی به تناسب ظرفیت بومی هر شهرستان در مدارس در حال برگزاری است.

نشست امام جمعه کرمان با دانش‌آموزانبه گزارش ایکنا از کرمان، در آستانه روز دانش‌آموز، جمعی از دانش‌آموزان بسیجی و اعضای مجامع و شوراهای علوی و فاطمی به همراه مسئولان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی استان کرمان امروز، ۱۱ آبان‌ماه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند.

عبدالرضا روزخوش، مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کرمان نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی پرداخت و گفت: این سازمان یکی از قشرهای سازمان بسیج مستضعفین است و به عنوان بازوی کمکی و یاور آموزش‌وپرورش در عرصه‌های مختلف برای تحقق سند بنیادین آموزش‌و‌پرورش و سند اعتلای بسیج برنامه‌های خود را پیش می‌برد.

روزخوش، امیدآفرینی، نشاط‌ آفرینی و تبیین را سه رویکرد طراحی و اجرای برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در سال جاری برشمرد و اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در واحدهای بسیج دانش‌آموزی به تناسب ظرفیت بومی هر شهرستان در مدارس در حال برگزاری است که برنامه‌ تربیتی شهید بهنام محمدی، برگزاری اردوهای راهیان‌نور و ارائه درس آمادگی دفاعی در مدارس سه برنامه اصلی و شاخص سازمان است.

در این دیدار دانش‌آموزان به بیان خواسته‌های خود پرداختند که اعزام مبلغان دینی به مدارس برای پاسخ‌گویی به شبهات، ترویج نماز جمعه در بین دانش‌آموزان، برگزاری دوره‌های توجیهی ویژه معلمان، مشخص کردن رابطانی برای ارتباط دانش‌آموزان و ائمه جمعه، فراهم کردن زمینه حضور بیشتر دانش‌آموزان در برنامه‌های فرهنگی، توجه بیشتر به برگزاری نماز جماعت در مدارس، شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان و... از جمله این درخواست‌ها بود.

انتهای پیام
captcha