اجرای طرح «مهر درخشان رضوی» در البرز
کد خبر: 4180458
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

اجرای طرح «مهر درخشان رضوی» در البرز

معاون کانون‌های خدمت رضوی نمایندگی آستان قدس رضوی البرز گفت: 250 دانشجوی استان در قالب اجرای طرح مهر درخشان رضوی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مشهد مقدس

قربانعلی مصطفایی، معاون کانون‌های خدمت رضوی نمایندگی آستان قدس رضوی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: 250 نفر از دانشجویان استان که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده بودند، در قالب طرح «مهر درخشان رضوی» از سوی نمایندگی آستان قدس رضوی استان و با مشارکت خیران به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح دانشجویان اعزامی طی سه روز اقامت در شهر مشهد همراه با زیارت در دوره‌های آموزشی شرکت کرده و یک وعده نیز از غذای متبرک حرم امام رضا(ع) متنعم خواهند شد.

مصطفایی هدف از برگزاری این طرح را تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی، ایجاد نشاط معنوی، انس بیشتر با ائمه اطهار(ع) و بهره‌گیری از برنامه‌های فرهنگی تدوین شده در حرم رضوی عنوان کرد و گفت: طرح مهر درخشان ویژه زائرانی است که تاکنون به مشهد مقدس تشرف نداشته یا از آخرین زیارت آنان حداقل ۱۰ سال می‌گذرد.

این مسئول با اشاره به اینکه اسکان، پذیرایی و تغذیه زائران طرح مهر درخشان از محل موقوفات آستان قدس رضوی و هزینه ایاب و ذهاب توسط خیران استان تأمین می‌شود، افزود: کاروان دانشجویان زیارت اولی با بدرقه خادمیاران رضوی در البرز از کنار آستان امامزاده طاهر(ع) به مشهد مقدس اعزام می‌شود.

معاون کانون‌های خدمت رضوی نمایندگی آستان قدس رضوی استان البرز توضیح داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این کاروان اواخر ماه آبان به مشهد مقدس اعزام می‌شود.

انتهای پیام
captcha