موکب‌داران حسینی کمک‌های خود به غزه را به هلال‌احمر ارسال کنند
کد خبر: 4180485
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

موکب‌داران حسینی کمک‌های خود به غزه را به هلال‌احمر ارسال کنند

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات سنندج با اشاره به حضور همیشه در صحنه خیرین و مردم کردستان در کمک به مظلومان گفت: با توجه به اوضاع نگران‌کننده مردم مظلوم غزه از موکب‌داران حسینی درخواست داریم که کمک‌های خود را به هلال احمر استان کردستان ارسال کنند.

موکب‌های اربعین

به گزارش ایکنا از کردستان، عبدالحسین یوسفی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات سنندج امروز، 16 آبان در نشست تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد اربعین شهرستان سنندج، با تقدیر از دستگاه‌های اجرایی استان در ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین در مرز باشماق و شهرستان‌های مختلف گفت: اربعین حسینی کنگره عظیم جهانی مسلمانان است.

وی با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی، آسیب‌شناسی کیفی‌سازی و متنوع کردن خدمات موکب‌ها افزود: برای جلوگیری از هزینه‌های تکراری زیرساخت هایی باید پیش‌بینی شود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات سنندج با بیان اینکه فقط بحث اسکان و پذیرایی زائران نیست، بیان کرد: ۸۰ موکب در ایام اربعین در استان به زائران خدمات  ارائه می‌کردد که برای ارائه خدمت بهتر و بهینه باید ساماندهی شوند.

وی با اشاره به حضور همیشه در صحنه خیرین و مردم کردستان در کمک به مظلومان گفت: با توجه به اوضاع نگران‌کننده مردم مظلوم غزه از موکب‌داران حسینی درخواست داریم که کمک‌های خود را به  هلال احمر استان کردستان ارسال کنند.

یوسفی در پایان با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی برای دومین سال پیاپی از مرز باشماق یادآور شد: امسال ۱۴۰ هزار زائر اربعین برای عزیمت به کربلای معلی از مرز باشماق مریوان تردد کردند.

یادآور می‌شود؛ در پایان این نشست از دست‌اندرکاران، موکب‌داران و عوامل ستاد اربعین شهرستان سنندج با اهدای لوح تقدیری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha