اربعین حسینی نقطه قوت جبهه مقاومت اسلامی است
کد خبر: 4180612
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
فرمانده سپاه استان سمنان:

اربعین حسینی نقطه قوت جبهه مقاومت اسلامی است

فرمانده سپاه سمنان با بیان اینکه اربعین حسینی نقطه قوت جبهه مقاومت اسلامی است، گفت: اجتماع عظیم و میلیونی مسلمانان به سمت کربلا اوج افتخار، ایثار و شهادت‌طلبی برای آزادگان عالم است.

منصور شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، منصور شوقانی، فرمانده سپاه استان سمنان، شب گذشته، 16 آبان در همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی در حسینیه شهدای گمنام سپاه حضرت قائم آل‌محمد(عج) استان با بیان اینکه یکی از مصادیق قوت امروز و دنیای اسلام، اربعین حسینی است اظهار کرد: در واقع یکی از مصادیق آن وحدت ملی در سطح جهان اسلام است که می‌توانند یک حقیقت زنده را برای همه آزادیخواهان تبیین کند.

وی افزود: واقعه اربعین حسینی نقطه قوت جبهه مقاومت اسلامی است زیرا اجتماع عظیم و میلیونی مسلمانان به سمت کربلا اوج افتخار، ایثار و شهادت‌طلبی برای آزادگان عالم هست.

شوقانی با اشاره به اینکه برای رسیدن به راه قدس از کربلا باید گذشت، متذکر شد: جهاد همیشه ادامه دارد اما عرصه‌های جهاد تغییر می‌کند در یک بعد عرصه جهاد نظامی است و در بعد دیگر شاهد جهاد در عرصه خدمت‌رسانی و امروز نیز شاهد جهاد در جبهه مقاومت هستیم.

فرمانده سپاه استان متذکر شد: چندین هزار نفر از مردم مظلوم غزه در جبهه مقاومت به شهادت رسیده اند که در این راستا تحولات ناشی از عملیات طوفان‌ الاقصی توسط رزمندگان فلسطینی تاریخ‌ساز است.

شوقانی با تأکید بر اینکه نقطه پایان جنگ در غزه نقطه آغاز تحول در غرب آسیا است، یادآور شد: اهمیتی که این نبرد دارد در آن آرایش جهانی قدرت جدیدی شکل گرفته و در تمامی عرصه‌های سیاسی، نظامی، انتظامی، اطلاعاتی، رسانه‌ای، عملیات روانی و حتی اقتصادی گسترش یافت و دارای یک شعاع جهانی و تاثیر جهانی است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان فروپاشی رژیم صهیونیستی را از گذشته از آرمانهای انقلاب اسلامی، رویکرد امام (ره) و رویکرد مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: این در حالی است که در بین کشور‌های اسلامی جهان به ویژه فلسطین این امر به عنوان یک آرزویی با نگاه دور دست بود.

یادآور می‌شود در این مراسم حجت‌الاسلام مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، و ... حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha