آغاز ثبت‌نام مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در اردبیل
کد خبر: 4181057
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

آغاز ثبت‌نام مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در اردبیل

سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار می‌شود.

آغاز ثبت‌نام مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسام رسولی، سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل، 20 آبان ماه با اعلام این خبر از برگزاری مرحله استانی این مسابقه ملی در نیمه دوم آذرماه سال‌جاری در جهاددانشگاهی اردبیل خبر داد و تصریح کرد: مطابق سال‌های گذشته، مرحله استانی این مسابقات با مشارکت تیم‌های دانشجویی همه دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد و دانشجویان علاقه‌مند دانشگاه‌ها در تمامی مقاطع تحصیلی، می‌توانند با تشکیل تیم ۴ نفره در این مسابقات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مناظرات دانشجویی دانشگاه‌های کشور از جمله برنامه‌های فاخر فرهنگی جهاددانشگاهی است که توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار می شود، افزود: این مسابقات با هدف توسعه فرهنگ گفت‌وگو، آموزش و ارتقای تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان، تقویت انگیزه‌های ارتقای دانش و آگاهی در میان دانشجویان و تمرین و تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند در بین دانشجویان در محیط‌های دانشگاهی اجرایی می گردد.

سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقات ضمن تقویت فرهنگ گفت‌وگوی سازنده و تفکر در بین دانشجویان، آموزش کار گروهی با تشکیل تیم‌های مناظره و آموزش برخی از مطالب و مسائل علمی به صورت جذاب  و اثربخش را در بین دانشجویان فراهم می‌کند.

رسولی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه‌های استان می‌توانند از 17 آبان‌ماه با مراجعه به سایت https://survey.porsline.ir/s/0zm74LX و یا تماس با شماره 09224701759 و یا با مراجعه حضوری به دبیرخانه مناظرات دانشجویی، واقع در دانشگاه محقق اردبیلی، جنب دانشکده علوم انسانی دفتر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان در حوزه معاونت فرهنگی نسبت به ثبت نام و ارسال اطلاعات تیم‌های خود اقدام کنند.

وی مهلت شرکت در این مسابقات دانشجویی تا  پنجم آذرماه اعلام کرد و گفت: سه تیم برنده و نهایی مسابقات ضمن برخورداری از جوایز نقدی به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha